2019-07-22 12:48

Pasager, dat în judecată pentru că A PIERDUT avionul. Care este EXPLICAȚIA

 |  11:16
Pasager, dat în judecată pentru că A PIERDUT avionul. Care este EXPLICAȚIA

O metodă folosită des de pasagerii companiilor aeriene pentru a găsi bilete mai ieftine este subiectul unei dispute în instanţă, între compania germană Lufthansa şi unul dintre clienţii săi. Lufthansa a dat în judecată un pasager, care nu s-a mai prezentat la unul dintre zborurile cumpărate, relatează CNN.

Conform siteului skiplagged.com, există o metodă de a cumpăra bilete de zbor la preţuri foarte mici. Această practică presupune ca pasagerii să abandoneze călătoria în timpul escalei. De exemplu, o persoană care zboară de la New York la San Francisco ar putea cumpără un bilet mai ieftin de la New York la Lake Tahoe cu escală în San Francisco şi să îşi termine călătoria acolo, citeaza Mediafax.

Potrivit documentului de la tribunal, un bărbat neindetificat a rezervat un zbor dus-întors de la Oslo la Seattle cu escală în Frankfurt. Pasagerul a folosit zborul, dar nu a mai ajuns de la Frankfurt la Oslo. În loc de această călătorie, bărbatul a zburat cu o rezervare separată prin compania Lufthansa, de la Frankfurt la Berlin. Lufthansa consideră că acest lucru reprezintă o încălcare a termenilor şi condiţiilor, compania solicitând peste 2.000 de euro drept compensaţie.

Un tribunal districtual din Berlin a respins cazul în Decembrie, dar purtătorul de cuvânt de la Lufthansa confirmă pentru CNN că deja „au făcut o cerere de apel”.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2019-02-13



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


loading...


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray