2019-10-14 16:19

Exerciţii fizice eficiente pentru modelarea musculaturii picioarelor şi a feselor. Antrenorul Cori Grămescu ne ajută să ne bucurăm de vară cu o siluetă perfectă

 |  19:27
Exerciţii fizice eficiente pentru modelarea musculaturii picioarelor şi a feselor. Antrenorul Cori Grămescu ne ajută să ne bucurăm de vară cu o siluetă perfectă

Gabriela Dumba

Renunţă să te mai uiţi cu jind la formele perfecte ale fetelor care ocupă primele pagini ale revistelor şi nu le mai invidia pe frumoasele care defilează pe podiumuri. Află că în spatele formelor perfecte care le permit să poarte haine pe care tu le ocoleşti se află nu numai diete, ci şi mult sport pentru că restricţiile alimentare te pot ajuta să scapi de grăsimea de pe coapse, abdomen sau picioare, însă nu-ţi pot modela musculatura. De asta se ocupă sportul, iar antrenorul Cori Grămescu ne prezintă patru dintre cele mai eficiente exerciţii fizice pentru remodelarea musculaturii picioarelor şi a feselor.

“Coapsele şi fesele sunt punctul de interes atunci când mergeţi la plajă, purtaţi pantaloni scurţi sau fuste vaporoase de vară. Dacă uneori, prin alegeri vestimentare foarte inspirate şi trucuri de stil, puteţi corecta micile imperfecţiuni ale abdomenului, în cazul coapselor lucrurile stau complet altfel. Nu există nici un costum de baie care să mascheze lipsa tonusului muscular şi o formă nu tocmai estetică a feselor.

Vestea bună e că există exerciţii simple care te ajută să îţi modelezi coapsele aşa cum îţi doreşti, cu rezultate foarte bune şi rapide”, ne-a declarat antrenorul Cori Gramescu.

“RearEND este un antrenament conceput pentru a da fermitate feselor şi a le remodela. O suită variată de exerciţii lucrează muşchii picioarelor, cu scopul de a crea o armonie vizuală şi eficientă de lucru în antrenament.

Se lucrează cu precădere coapsele şi mai ales fesele, iar printr-o combinaţie specifică de exerciţii se vizează ascensionarea feselor şi dezvoltarea muşchilor glutei, cu efecte vizibile imediat: fesele capătă fermitate şi volum uniform, se accentuează diferenţa de nivel între partea posterioară a coapsei şi regiunea fesieră, iar exerciţiile sunt menite să creeze volum compact în zona coapselor, pentru a face ca picioarele să pară mai subţiri şi fesele mai proeminente”, susţine Cori Grămescu. “RearEND by LadyFIT este un antrenament care are la bază tehnici de modelare estetică a musculaturii, pentru a armoniza proporţiile corpului nostru.

Este important să antrenezi tot corpul pe durata unei săptămâni. Picioarele reprezintă un punct de interes, dar ele trebuie antrenate întocmai că celelalte grupe de muşchi: o dată pe săptămână. Organismul nostru nu e o maşină. Mai multe antrenamente pentru picioare nu îţi vor aduce neapărat picioarele perfecte la care visezi. Dar fără antrenamente nu vei avea nici o şansă să ajungi la acele picioare de vis”, completează Cori.

1. Kickbacks

 

Este cel mai bun exerciţiu pentru bombarea feselor. Trebuie lucrat cu atenţie, lent, cu tot corpul contractat, pentru a nu balansa bazinul şi coloana lombară. Aşezată pe palme şi genunchi, cu palmele direct sub umăr şi genunchii perpendicular pe sol, încordează abdomenul şi strânge fesele. Împinge piciorul spre tavan, cu genunchiul flexat la 90 de grade şi ridică piciorul până când genunchiul ajunge la înălţimea bazinului. Revino lent la sol şi repetă. Pentru a simţi efectectele acestui exerciţiu, trebuie să lucrezi câte 4 seturi a câte 10 repetări pentru fiecare picior în parte. Are efect de lifting la nivelul feselor.

2. Side lift

Este un exerciţiu care modelează linia coapselor şi a taliei, dar trebuie să ţii bazinul aliniat cu umerii şi călcâiele. Pentru aceasta e important să încordezi bine abdomenul, pentru a stabiliza aliniamentul trunchiului. Aşezată pe laterală cu genunchii îndoiţi, palma sprijinită sub umăr şi cealaltă aşezată în talie, ca să verifici că menţii abdomenul încordat. Urmăreşte să ai călcâiele, palmă de sprijin şi bazinul în linie dreaptă. Încordezi coapsele şi fesele şi ridici bazinul de la sol, până când formezi o linie dreaptă de la călcâie la umăr. Menţii 3 secunde şi cobori lent, apoi reiei mişcarea pe aceeaşi parte. Pentru eficienţă maximă e bine să lucrezi câte 2 seturi a câte 10 repetări pentru fiecare parte.

3. Back Lunges

Este un exerciţiu complex pentru remodelarea coapselor şi feselor, în care e bine să te foloseşti de stepper pentru mai multă stabilitate şi siguranţă. Porneşti cu picioarele flexate la 90 de grade, cu sprijin cu palmele pe stepper şi spatele drept. Apoi rapid duci un picior în spate şi cobori într-o fandare lungă, ţinând piciorul din spate perfect întins şi trunchiul drept. Menţine 3 secunde, apoi revino rapid lângă stepper. Pentru eficienţă maximă e bine să lucrezi 3 seturi a câte 10 repetări cu fiecare picior în parte, dar dacă eşti abia la început cu antrenamentele, e indicat să alternezi picioarele pentru a nu obosi excesiv.

4. Deep Squats

Şi acest exerciţiu se lucrează tot cu ajutorul stepperului, iar mişcarea este lentă şi foarte controlată. Porneşte cu picioarele depărtate de o parte şi de altă a stepperului, genunchii întinşi, spatele drept şi palmele sprijinite pe marginea stepperului. Apoi îndoaie lent genunchii şi mută palmele pe cealaltă margine a stepperului şi întinde bine spatele. Menţine poziţia 3 secunde şi revino lent la aliniamentul iniţial. Pentru rezultate maxime execută 4 seturi a câte 10 repetări .


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2014-06-18

Mai multe imagini:
Exerciţii fizice eficiente pentru modelarea musculaturii picioarelor şi a feselor. Antrenorul Cori Grămescu ne ajută să ne bucurăm de vară cu o siluetă perfectă
zoom
Exerciţii fizice eficiente pentru modelarea musculaturii picioarelor şi a feselor. Antrenorul Cori Grămescu ne ajută să ne bucurăm de vară cu o siluetă perfectă
zoom
Exerciţii fizice eficiente pentru modelarea musculaturii picioarelor şi a feselor. Antrenorul Cori Grămescu ne ajută să ne bucurăm de vară cu o siluetă perfectă
zoom

Exerciţii fizice eficiente pentru modelarea musculaturii picioarelor şi a feselor. Antrenorul Cori Grămescu ne ajută să ne bucurăm de vară cu o siluetă perfectă
zoom




Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray