2019-11-17 00:21

Insulele - magnet pentru vedete. „Mă ucide ea”, în Malta

|  18:01

Malta este o destinație extrem de căutată de vedetele autohtone. Astfel, cântărețul Mihail, cunoscut pentru hitul „Mă ucide ea”, și-a filmat un nou videoclip în micile insule din Mediterana. Numele noului single îl ține însă secret.

În Malta i-am întâlnit și pe cântărețul Dinu Maxer și soția sa Deea, aflați în vacanță aici pentru a doua oară, considerând destinația a fi una ”complexă”. Aceștia spun că nu sunt genul de turiști risipitori, ci dimpotrivă. Nu caută hoteluri sau destinații luxoase, iar bugetul pe care îl alocă pentru o vacanță întreaga familie nu depășește 2.000 de euro.

Dinu Maxer și Deea: „Bugetul nostru de călătorii e 1.500 - 2.000 de euro”

„Am mai fost în Malta în 2012. Acum suntem într-o perioadă în care căutăm soare și mai puțină lume, când ne alegem destinația de vacanță. Iar Malta s-a mulat perfect pe dorințele noastre, ne oferă și istorie și relaxare și amintiri frumoase. Cele două insule, Malta și Gozo, își oferă, cred eu, sejururi diferite. În Gozo, te relaxezi, în schimb Malta e încărcată de istorie, are multe orașe medievale, fortificate, e și agitație, are mult mai mulți turiști”, a declarat pentru PUTEREA Dinu Maxer.

Soția sa, Deea, spune că ei nu caută destinații scumpe, de lux, atunci când merg în concediu.

„Nu căutăm să plecăm cât mai departe de România, din contră. Încercăm de fiecare dată să ne încadrăm într-un buget de maximum 1.500-2.000 de euro. Am vizitat mai multe locuri acum. În general, mergem în minim o vacanță pe an, maxim trei. Întotdeauna raportul calitate-preț trebuie să ne satisfacă”, a spus Deea Maxer pentru PUTEREA.

Adina de la Heaven a fost în Malta de trei ori în ultimii cinci ani.

„Vin de fiecare dată cu mare drag. Îmi place totul aici. Stau atât de bine la capitulul turism.. Și deși este o țară micuță, cu numai 400.000 de locuitori, totul este foarte bine structurat, cu obiective pentru turiști de toate vârstele. Ai capitala Valetta, ai St. Julian, care este capitala distracției, și ai Ta Pinu, o biserică romano-catolică din insula Gozo, unde mă simt bine de fiecare dată când merg și este adevărat ce se spune, că tot ce îți dorești, dacă te rogi acolo, ți se îndeplinește”, a declarat Adina de la Heaven pentru PUTEREA.

Adelina Pestrițu: „Mi-a plăcut la nebunie în Malta”

Dacă anul trecut au fost în concediu în Las Vegas, Los Angeles, Dubai, Turcia, Barcelona și Tenerife, Adelina Pestrițu și iubitul ei, cântărețul Speak, au ales în acest an Malta.

„Eu am mai fost o dată pe un vas de croazieră și ne-am oprit de dimineața până seara, însă nu am apucat să văd atunci foarte mult, dar acum am atins toate obiectivele turistice importante. Mi-a plăcut la nebunie vacanța în Malta. În general optez pentru destinațiile exotice, plajă, soare, palmieri, ocean sau mare, relaxare, iar lui Ștefan (Speak, n.r.) îi plac orașele agitate”, a declarat pentru ziarul PUTEREA Adelina Pestrițu.

Pentru Speak însă a fost primul său concediu în Malta. „Mi-a plăcut mult. Îmbină istoria cu peisajele exotice, are de toate. În general, Europa este diferită, este plină de istorie”, a declarat acesta.