2019-09-20 00:16

REACȚIE. Jeremy Clarkson îi este deja dor de “Top Gear”

 |  12:08
REACȚIE. Jeremy Clarkson îi este deja dor de “Top Gear”

Florentin Dincă

Fostul de acum prezentator al celebrei emisiuni “Top Gear”, Jeremy Clarkson, dat afară în această primăvară de BBC din cauza unui incident între acesta și unul dintre producătorii TV ai postului, a reacționat pentru prima dată în presă după concedierea sa.

”Mulţumiri din inimă tuturor celor care mi-au scris să îmi spună cât de mult le voi lipsi de la Top Gear. Este mult mai puţin faţă de cât voi simţi eu dorul de a fi acolo”, a scris Clarkson în The Sun, care nu a vrut în nici un fel să dezbată respectivul incident din cauza căruia a fost concediat.

Portul britanic BBC a luat pe 25 martie 2015 decizia de a nu-i prelungi contractul lui Jeremy Clarkson, potrivit unui anunţ făcut la momentul respectiv de Tony Hall, directorul general al trustului media, adăugând că nu a luat cu uşurinţă această decizie: "A fost depăşită o limită ;i nu a putu fi trecut cu vederea incidentul".

Potrivit bbc.com, este de aşteptat ca show-ul "Top Gear", unul dintre cele mai apreciate şi populare programe difuzate în Marea Britanie, la televiziunea BBC Two, să continue şi fără Jeremy Clarkson, însă a fost încă stabilit dacă James May şi Richard Hammond, coprezentatori ai "Top Gear" alături de Jeremy Clarkson, vor continua să realizeze această emisiune. La fel ca şi în cazul lui Clarkson, contractele lui James May şi Richard Hammond cu BBC s-au încheiat şi trebuie renegociate.

Anul trecut, Jeremy Clarkson a primit un avertisment final din partea BBC, după ce a fost acuzat că a folosit o expresie rasistă în timp ce filma un episod din emisiunea "Top Gear". Acel incident a fost cel mai recent dintr-o serie mai lungă de momente controversate - intens comentate şi criticate - în care a fost implicat starul britanic.

După suspendarea lui Jeremy Clarkson, emisiunea "Top Gear" nu a mai fost difuzată de BBC, în Marea Britanie. La rândul lor, Richard Hammond şi James May, coprezentatori ai "Top Gear", au refuzat să mai realizeze acest show fără Jeremy Clarkson. Totodată, o serie de show-uri live programate în Marea Britanie şi care se desfăşurau sub brandul "Top Gear" au fost anulate, informează Mediafax. În altă ordine de idei, radiodifuzorul public britanic ar putea avea pierderi estimate la aproape 70 de milioane de lire sterline pe an dacă va renunţa definitiv la Jeremy Clarkson.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2015-04-18

In legatura cu acest articol...

Jeremy Clarkson, vedeta Top Gear, a câştigat 16 milioane de euro de la BBC, anul trecut




Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray