2020-03-28 17:19

Revoluție în “lenjeria intimă“? O scrisoare a MANECHINELOR face ravagii

 |  23:22
Revoluție în “lenjeria intimă“? O scrisoare a MANECHINELOR face ravagii

"Scriem azi pentru că ancheta realizată de New York Times, ce prezintă cultura misogină, de intimidare şi hărţuire practicată la Victoria's Secret, este un un lucru care suscită indignare şi este chiar mai amplă decât ceea ce s-a crezut anterior"…

Aproape 100 de manechine au semnat o scrisoare în care denunţă cultura ''misogină'' şi de ''intimidare'' practicată de Victoria's Secret şi fac referire la abuzurile dezvăluite la sfârşitul săptămânii trecute într-un reportaj publicat de ziarul New York Times. Textul scrisorii e semnat, printre altele, de top-modelele Christy Turlington Burns, Amber Valletta sau Iskra Lawrence, potrivit EFE. Scrisoarea a fost trimisă de organizaţia ''The Model Alliance'', care promovează drepturile egalitare ale manechinelor din industria modei, şi asigură că grupul a cerut de "mai multe luni" companiei mamă L Brands schimbări imediate, dar compania "a refuzat să acţioneze".

Pe larg

Scrisoarea face trimitere la declaraţiile unei foste consiliere de relaţii publice Casey Crowe Taylor, care a dezvăluit pentru New York Times că abuzul era "acceptat ca firesc" şi că orice persoană care încearcă să facă ceva în acest sens era "nu doar ignorată", ci inclusiv "pedepsită". De asemenea, se arată că atunci când ''The Model Alliance'' s-a întâlnit în septembrie cu Tammy Roberts Myersreunit, responsabila cu comunicarea a L Brands, "s-a dat clar de înţeles că Victoria's Secret nu ia în serios plângeri de acest tip". În reportajul realizat de New York Times se arată că directorul de marketing al L Brands, Ed Razek, unul dintre responsabilii defilărilor de la sfârşit de an ale Victoria's Secret, a promovat "o cultură misogină, de intimidare şi de hărţuire" înainte de a părăsi postul în august 2019.

"False, interpretate răuvoitor şi scoase din context"

Potrivit cotidianului, Razek, în vârstă de 71 de ani, obişnuia să urmărească modelele în timp ce defilau în lenjerie intimă, avansa de multe ori insinuări sexuale şi i-a spus chiar top-modelului Bella Hadid că are "sâni perfecţi". Ed Razek a respins aceste acuzaţii într-un email trimis ziarului New York Times, considerându-le "false, interpretate răuvoitor şi scoase din context". La rândul său, L Brands a răspuns într-un comunicat trimis ''Model Alliance'' că împărtăşeşte obiectivul "de a asigura bunăstarea modelelor", amintind că a introdus noi măsuri la şedinţele foto din mai 2019.

În august 2019, brandul a anunţat că a angajat un model transgender. Decizia a venit în urma unei întregi controverse, care a avut loc din cauza unor declaraţii ale lui Ed Razek. “Ar trebui să avem transsexuali în show? Nu. Eu nu cred că ar trebui să avem. De ce nu? Pentru că acest show este o fantezie. Este un program de 42 de minute de divertisment special”, a spus Ed Razek pentru Vogue. După declarațiile făcute, Ed Razek a ținut să își ceară scuze printr-o postare pe Twitter: “Bineînțeles că am alege modele trans pentru show-urile noastre. De altfel, au fost modele trans la casting-urile noastre, dar, ca multe altele, nu au trecut de ele. Nu a fost vorba de gen”. La doar câteva zile după ce compania a anunţat angajarea Valentinei Sampaio, directorul de marketing Ed Razek a demisionat din funcţia pe care o avea la Victoria's Secret.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2020-02-08



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE






PUBLICITATE


Conferinta-Business



Saray

FOCUS MEDIA

Profesionalism focusat pe tine