2020-07-14 14:26

Băsescu CRITICĂ dublarea alocațiilor: ”Atâta minte au, atâta fac!”

|  22:58

Traian Băsescu a declarat, într-o intervenție pentru B1 TV, că această competiție a partidelor pentru a majora pensiile și alocațiile, fără să identifice resursele bugetare, e doar o tactică a anilor '90 de a cumpăra voturi cu bani publici. Europarlamentarul PMP a mai afirmat că, în loc să se dea mai mulți bani copiilor, mai bine s-ar oferi facilități mamelor.

În opinia fostului președinte, faptul că Parlamentul a votat doi ani la rând dublarea alocațiilor demonstrează că unele partide vor să cumpere voturi cu bani publici. 2020 este un an dublu-electoral, cu locale și parlamentare. Băsescu i-a mai acuzat pe unii politicieni că nu le pasă dacă chiar există bani la buget pentru aceste majorări și vor doar să se laude că „au dat”.

„Este o inversare a politicii pe care România a avut-o până acum. Politica în ceea ce privește copiii a fost una indirectă, dându-se facilități mamelor. Acum au mai inventat o chestiune: ”hai să dăm și mamei și copilului”. Nu merge, iar o politică sănătoasă vizează mama! Ce să facă sugarul cu banii pe care i-a dat Dragnea sau îi dă Orban? Mama trebuie să primească bani suficienți să crească copilul, ea trebuie să aibă facilități de concediu, de recreere, de a sta cu copilul suficient de mult timp.

Ascultați o părere de om mai în vârstă: este esențial ca mama să primească tot sprijinul pentru creșterea copilului, el e un minor în numele căruia tot părinții primesc banii. Mama trebuie să beneficieze de facilități, să aibe și resurse materiale și timpul necesar. Altfel facem o competiție cine face copii mai mulți”, a declarat Traian Băsescu, pentru B1 TV.

Acesta a precizat că dublarea alocațiilor pentru copii doi ani la rând arată că unele partide încearcă să cumpere voturi cu bani publici: „Este evident că sunt într-o competiție a demagogiei, în care nu-i interesează dacă statul are sau n-are bani, totul e să poată spune ”eu am dat” sau ”eu am vrut să dau”. E aceeași teorie din anii 1990 care devine, din păcate, tot mai puternică: să cumperi voturi din bani publici. Asta e tendința și la mărirea pensiilor și la aceste alocații. Repet: trebuie create condiții mamei și nu mărite alocațiile pentru copii, că nu trebuie să intrăm într-o competiție cine face mai mulți copii. Oricum unii o pierd”.

Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2020-06-03

Parerea ta...

COMISARUL PARAIPAN