2019-05-27 12:18

Băsescu CRITICĂ dur remanierea lui Dragnea: ”Eu nu am văzut un CUC mai prost ca ăsta”

|  21:02

Traian Băsescu a lansat un atac dur la adresa liderului Partidului Social Democrat. Totul s-a petrecut în cursul zilei de miercuri, din cauza discuțiilor din Cex-ul PSD care priveau remanierea Guvernului. Acesta a afirmat faptul că nu a văzut un “un cuc mai prost”. Fostul președinte al României a criticat dur remanierea discutată de liderii PSD într-o postare din mediul online.

Fostul președinte al țării a criticat dur liderii PSD oprivind remanierea discutată. Mesajul acestuia a fost lansat în ziua de miercuri, pe un site de socializare. De asemenea, Traian Băsescu a specificat faptul că aducerea în Guvern a “ceva clientelă supusă” este o mișcare proastă și este privită ca o manervă. “Am putea avea, în sfârşit, premier. Rovana Plumb, Natalia-Elena Intotero, Tudorel Toader. Toţi trei fac obiectul gândirii cucului din capul lui Dragnea pentru imediată remaniere.

Eu nu am văzut un cuc mai prost ca ăsta. Remanierea Rovanei Plumb şi a Nataliei-Elena Intotero, legal, nu este necesară acum şi poate fi amânată până la validarea mandatului de europarlamentar. Scoaterea din guvern a lui Tudorel Toader este total lipsită de oportunitate având în vedere că, ne place sau nu, Toader ştie carte. Remanierea în discuţie este doar o manevră specifică lui Dragnea în încercarea de a-şi mai introduce în guvern ceva clientelă supusă, având în vedere că premierul Dăncilă a început să-şi manifeste tot mai mult independenţa faţă de Titanul de Teleorman”, spune fostul preşedinte.

Ultima modificare in data de :2019-04-17

TAGURI: basescu, remaniere, psd, dragnea, cex psd, tudorel toader

18 Apr 2019