2019-11-22 05:05

4 IDEI GREŞITE ale femeilor despre sportul la sală

 |  17:19
4 IDEI GREŞITE ale femeilor despre sportul la sală

În trecut, antrenamentele eficiente, efectuate la sala de fitness, erau percepute doar ca o activitate a bărbaților. În ultimii ani, însă, femeile au devenit, la rândul lor, interesate de sport și de antrenamentele efectuate cu ajutorul unui antrenor personal, care le pot ajuta să obțină silueta mult visată.

“Sunt multe idei preconcepute despre cum este bine ca femeile să facă sport. Le enumăr și le explic doar pe patru dintre acestea.

MIT: Antrenamentele de forță afectează feminitatea siluetei

Multe femei se tem de creșterea excesivă a masei lor musculare și că vor pierde din feminitatea siluetei. Nu aveți de ce să vă temeți. Este imposibil să ajungeți ca un bodybuilder în mod natural, doar prin efectuarea antrenamentelor obișnuite la sala de fitness. Femeile au un nivel de testosteron de zece ori mai scăzut decat cel al bărbaților, motiv pentru care acestea nu sunt predispuse hormonal pentru dobândirea masei musculare masive, specifice bărbaților. Nu trebuie să vă feriți de antrenamentele de forță. Veți obține o siluetă impecabilă, feminină, prin alimentațieechilibrată și antrenamente de forță și de tip HIIT (High Intensity Interval Training), așa cum sunt clasele de la Bodyshape, sub îndrumarea unui antrenor personal.

MIT: Antrenamentele trebuie sa fie efectuate cu scopul tonifierii

Auzim frecvent că, pentru a arăta bine, trebuie să avem un corp perfect tonifiat. În realitate, nici nu există procesul de tonifiere sau definire musculară în sensul în care majoritatea persoanelor îl înțeleg. Scopul real pentru care trebuie să vă antrenați la sala de fitness este de a elimina grăsimea și de a crește masa musculară. Dacă reușiți acest lucru, veți avea silueta visată pentru că musculatura va fi evidențiată natural, iar imperfecțiunile cauzate de depozitele de grăsime vor fi înlăturate. Un corp lucrat excesiv este atunci când masa musculară crescută se combină cu un procent de grăsime mai mare decât cel recomandat în cazul femeilor. Astfel, reducerea nivelului grăsimii trebuie să reprezinte principalul vostru scop atunci când mergeți la sala de fitness.

MIT: Femeile trebuie să se antreneze cu greutăți mici

Este greșit să faci multe repetări cu greutăți mici crezând că așa nu îți crește masa musclară. Acest tip de antrenament nu produse efecte considerabile, ci doar îmbunătățește rezistența musculară. E necesar să efectuați seturi de exerciții în care sa creșteti gradual dificultatea. Puteți opta pentru 5-15 repetări ale mișcărilor efectuate cu același set de greutăți. Astfel, îi veți oferi corpului stimuli reali pentru a se transforma eficient. Scopul vostru trebuie să fie acela de a trece de la un exercițiu la altul prin optarea pentru greutați de dimensiuni tot mai mari și prin alternarea perioadelor de repaos dintre seturile de exerciții efectuate.

MIT: Insist cu antrenamente pe o zonă ca să slăbesc exact acolo

Este greșită ideea că, dacă efectuezi zeci și sute de repetări pe o zonă, de exemplu, prin abdomene, veți sculpta perfect zona respectivă. Distribuția grăsimii în organism este influențată de factorii genetici. Astfel, atunci când veți începe să eliminați grăsimea nedorită din corp, veti observa că în unele zone grăsimea se încăpățânează să rămână și în altele va dispărea rapid. Astfel, antrenamentele efectuate la sală, indiferent cât de eficiente sunt, nu conduc la reducerea locală a grăsimii. În schimb, prin înțelegerea modului în care organismul vostru funcționează, veți ști asupra căror zone ale organismului să acționati mai mult, prin efort fizic”, declară antrenorul Flavius Ursachi.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2019-10-17



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray