2019-10-21 04:00

5 REȚETE sănătoase pentru cină, bogate în fibre și fără calorii

 |  23:40
5 REȚETE sănătoase pentru cină, bogate în fibre și fără calorii

Știm cu toții că cina este cea mai păcătoasă și periculoasă dintre mesele zilnice. Dacă îți dorești un trup tras prin inel, atunci masa de seară trebuie să fie una cât de poate de ușoară, dar totodată sățioasă și cât mai gustoasă.

Pentru că de cele mai multe ori cina trebuie pregătită rapid, antrenorul Flavius Ursachi vine în ajutorul nostru cu 5 rețete sănătoase, gustoase și ușor de pregătit.

„O cină sănătoasă înseamnă o masă care conține proteine, vitamine, minerale, dar care în același timp este ușoară, fără mulți carbohidrați și grăsimi.

1. Somon cu legume și avocado

Ai nevoie de o bucată de somon proaspăt (250 g pentru bărbați și 150-200 g pentru femei), 2-3 roșii cherry, avocado și porumb.

Somonul se gătește câteva minute pe fiecare parte, într-o tigaie care nu necesită ulei sau alte grăsimi. Ca garnitură, facem o salată din roșii cherry, avocado (sursă bogată de acizi grași esențiali) și porumb (sursă ideală de vitamine, săruri minerale și fibre).

2. Salată de ton și avocado

Ai nevoie de o conservă de ton în suc propriu sau apă, o jumătate de avocado, salată verde, roșii, castraveți și ceapă. Pui toate ingredientele în bol, adaugi zeamă de lămâie și servești salata ca atare, fără ca mai apoi să te confrunți cu senzațiile neplăcute de balonare și stomac plin.

3. Mușchi de vită cu legume la grătar

Ai nevoie de mușchi de vită (200-250 g) și câteva legume pregătite la grătar (dovlecel, ciuperci, ardei gras). Vita se gătește tot la gril, câte 3-5 minute pe fiecare parte. Peste ea, poți adăuga 5-10 grame de unt.

4. Salată cu quinoa

Aceasta este ideală pentru cei care merg seara la sală. Ai nevoie de 60-100 grame de quinoa (cântărită înainte de fierbere), câteva roșii cherry, castravete, ceapă și ardei gras. Fierbi quinoa preț de 12-15 minute, o amesteci cu restul legumelor și cina este servită!

5. Brânza cottage cu fructe congelate și pudră proteică

Dacă vrei să păcălești pofta de dulce, atunci aceasta este rețeta perfectă. Ai nevoie de 150-200 grame de brânză cottage cu 2-4% grăsime, 50 grame de fructe congelate o cupă pudră proteică cu aromă de vanilie sau ciocolată, 10-20 grame de nuci, migdale sau caju și puțină scorțișoară. Amesteci toate ingedientele, iar pofta de dulce este instant stăvilită”, explică antrenorul Bodyshape.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2019-06-04



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray