2020-01-17 17:33

5 SFATURI ca să îți vină cheful de sport după Sărbători

 |  18:28
5 SFATURI ca să îți vină cheful de sport după Sărbători

După mini-vacanța de sărbători și, în mod special, după zilele de relaxare și de mese îndestulate, avem nevoie să fim din nou activi și să facem mișcare. Cu toate acestea, ne este parcă mai greu ca niciodată să ne mobilizăm și să ajungem din nou la sala de sport.

Specialiștii în industria de fitness sunt la curent cu acest obicei al clienților. Irina Alionte, fondatorul unui centru sportiv, ne oferă 5 sfaturi utile care ne vor ajuta să ne mobilizăm mai bine și să ne motiveze să ieșim din zona de confort și să redevenim activi.

“Înainte de toate, este foarte important să conștientizăm de ce anume este bun sportul, ce beneficii de aduce sănătății și vieții sociale. Așadar, să nu uiți niciodată că:

-  Sportul poate elimina stresul de la birou;

-  Sportul îmbunătățește funcțiile creierului;

-  Sportul îți poate oferi mai multă energie;

-  Sportul îmbunătățește circulația sanguină;

-  Sportul te poate ajuta să socializezi mai mult

Odată ce te-ai familiarizat cu aceste beneficii, pune în practică sfaturile următoare ca să prinzi chef să ajungi din nou la sală.

1. Găsește motivația. Cu siguranță există măcar un lucru pe care își dorești să îl îmbunătățești la tine. Să dai stratul de grăsime jos, să fii fit, să ai un aspect atletic, să te deconectezi de la ritmul de la birou, să arăți bine vara viitoare, și așa mai departe. Ai nevoie de o motivație pentru a te mobiliza. Gândește-te la acest lucru și păstrează targetul mereu în minte!

2. Mergi la sală cu cineva apropiat. Te poate ajuta să percepi totul ca pe o plăcere, o distracție, decât o corvoadă de a merge singur. Este valabil, în special, la sălile clasice, cu aparate, unde găsim cea mai mare rată de abandon a antrenamentelor.

3. Fă pași mici și nu te stresa cu așteptări mari și rapide. Nu te gândi că trebuie să ai rezultate uimitoare, chiar din prima săptămână. Organismul tău trebuie să se obișnuiască din nou cu eforturile fizice. De aceea, trebuie să ai suficientă rabdare pentru a începe cu exerciții de dificultate redusă (exemplu exercitiile LISS), dar și determinare pentru a trece prin fiecare fază a programului de revenire. Poți începe cu acest tip de antrenamente ușoare: Exerciții ușoare de Pilates; Exerciții la saltea pentru tonifiere; Programe de cardio pentru începători: Step Aerobic, Piloxing, Rebound.

4. Fă antrenamente distractive. Pentru a reveni la cursul firesc, este important să începi cu serii de antrenamente pe care îți place să le faci. Lasă pentru mai târziu exercițiile cu un grad de dificultate mai ridicat. În această etapă, cel mai important este să te miști și să repeți cu plăcere exercițiile. Rezumă-te pentru început la lucrurile care te atrag cel mai mult. Este indicat să ai un antrenor personal care să știe ce să îți recomande, ori să intri în clase de grup.

5. Nu-ti seta din prima obiective prea mari. După o așa pauză, corpul are nevoie de ceva timp pentru a oferi din nou rezultate vizibile. Musculatura nu se va tonifia în doar cateva zile. Readaptarea musculară are loc în aproximativ 20 de zile de la reluarea antrenamentelor, de aceea, se recomandă ca antrenamentele să se înceapă progresiv, prin exerciții cu greutate proprie: flotări, genoflexiuni, mers fandat etc”, explică Irina Alionte.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2020-01-06



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray