2020-01-24 01:13

Alimente raw vegane pentru post. Cum prepari pizza fără foc

 |  18:51
Alimente raw vegane pentru post. Cum prepari pizza fără foc

Greu de crezut că o pizza poate fi delicioasă şi fără caşcaval, mozarella, salam sau piept de pui, rumenite la cuptor? Carnivorii ar spune că da, însă cei care şi-au propus să ţină postul Crăciunului şi care, în plus, sunt adepţi ai regimului raw vegan, adică preferă alimentele crude, nepreparate termic, susţin că există pizza raw vegană, doar foarte gustoasă, ci şi sănătoasă şi fără calorii. Nefiind gătită la cuptor, pizza fără foc îşi păstrează toţi nutrienţii benefici organismului.

“Blatul este realizat din fulgi de ovăz, mix de seminţe şi ardei. Toate acestea se omogenizează, iar compoziţia obţinută se ţine în deshidrator pentru a obţine consistenţă. După ce se scoate din deshidrator, peste aluatul întins se adaugă brânză de caju, cubuleţe de avocado, de roşii, măsline şi germeni de grâu. Desigur, putem crea mai multe tipuri de pizza raw, în funcţie de preferinţe. Însă tot timpul compoziţia este de origine vegetală şi nu se prepară la foc. Rezultatul este extrem de delicios şi de hrănitor pentru organism”, declară bloggerul Carmen Negoiţă.

“Poţi ţine cu brio post doar cu preparate raw vegan. În loc de covrigi, margarină şi tot felul de pateuri vegetale pline de aditivi, ai alternativa să consumi preparate 100% naturale de tip raw vegan: paste din dovlecei cu roşii, pizza raw vegan, precum şi multe prăjituri delicioase, fără zahăr, ce pot ţine locul unui mic dejun şi chiar al unui prânz. Bomboanele de ciocolată raw vegane, de exemplu, sunt preparate din curmale, cocos, cacao raw, târâţe de psyllium şi super alimente. Apoi, tarta cu caramel, fără gluten, o fac din migdale, frişcă vegetală, fulgi de cocos, caramel, caju, nuci, mesquite, ulei de cocos, curmale şi vanilie. Pe parcursul zilei poţi bea smoothie-uri extrem de delicioase şi hrănitoare: cu mentă, ghimbir şi goji,  ori cel verde cu castraveţi, mere, kale, spanac, lămâie, spirulina, chlorela, precum şi cel nou introdus în meniu, ce conţine ananas, citrice, scoţişoară, piper cayenne şi turmeric”, declară Carmen.

Laptele de migdale, perfect pentru post şi dietă

Laptele de migdale are numeroase beneficii pentru sănătate, fiind perfect tolerat şi de către persoanele care nu pot consuma lapte de origine animală din cauza intoleranţei la lactoză. Laptele de migdale simplu furnizează doar 40 de calorii la 250 ml şi este foarte sărac în grăsimi – 2,5g. Are 0g grăsimi săturate şi 8g de carbohidraţi. În schimb, reprezintă o sursă foarte bună de vitamine liposolubile. Din doza recomandata zilnic de vitamine, 250 ml de lapte de migdale îndeplinesc următoarele: 10% vitamina A, 25% vitamine D, 50% vitamine E. Laptele de migdale este bogat în calciu, 250 ml oferind aproximativ 300 mg din acest mineral, mai exact 30% din doză recomandată zilnic. Alegerea laptelui de migdale poate promova şi sănătatea inimii având în vedere că acesta conţine numai 5mg de sare şi nu are conţinut de colesterol. Conţinutul scăzut de sare, lipsa colesterolului şi prezenţa a aproximativ 150 mg de potasiu din laptele de migdale ajută la menţinerea tensiunii în nivelurile normale şi sprijină sănătatea cardiovasculară.

Pentru a-l prepara aveţi nevoie de 200 g de migdale, apa filtrată, un săculeţ special şi vase unde să strecuraţi. Lăsaţi migdalele la hidratat într-un bol cu apă câteva ore. Apoi, le puneţi în blender, adaugaţi 1,5 litri de apă şi mixaţi timp de 30 minute. Strecuraţi totul printr-un săculeţ. Vor rămâne în săculeţ fulgi de migdale pe care îi puteta usca şi folosi apoi în salate sau presaraţi peste prăjituri. Laptele de migdale va fi pus la rece şi folosit apoi în locul celui de provenienţa animală.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2015-12-08



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray