2019-11-12 13:28

Cât de eficientă este DIETA cu fructe? Care sunt fructele care nu îngrașă

 |  01:15
Cât de eficientă este DIETA cu fructe? Care sunt fructele care nu îngrașă

Este vară, iar o mulțime de oameni sunt tentați, mai ales acum, să urmeze o dietă cu fructe, în speranța de a scăpa cât mai rapid de kilogramele în plus! Dar este acest lucru benefic pentru organism sau nu?

Mai întâi de toate, este extrem de important să aflăm câte fructe este recomandat să consumăm pe parcursul unei zile

„Puteți consuma zilnic câte 2 sau 3 porții de fructe. Fiecare porție înseamnă aproximativ 150-200 grame”, spune nutriționistul Gianluca Mech.

Apoi, trebuie să știm către ce fructe să ne îndreptăm atenția pentru ca rezultatul să fie unul optim atât pentru siluetă, cât și pentru sănătate.

„În timpul verii, ca și în celelalte anotimpuri, se recomandă consumarea fructelor de sezon. Este mai bine să le alegeți pe cele mai puțin calorice, cum ar fi pepenele verde, pepenele galben, căpșunele, piersicile, prunele, zmeura, coacăzele și murele”, este recomandarea specialistului.

Se știe că fructele conțin zahăr, iar dacă nu vrem ca efectul să fie unul de îngrășare mai degrabă decât de slăbire, trebuie să ținem cont și de momentele zilei în care este recomandată consumarea lor.

„Cel mai bun moment pentru a mânca fructe este la două ore după masă, sau ca gustare dimineața sau după-amiaza. Este mai bine să evitați să consumați fructe târziu în seară sau noaptea”, spune Gianluca Mech.

Totuși, este bine să știm că deși fructele sunt sănătoase, o dietă bazată exclusiv pe fructe ne poate afecta în mod negativ sănătatea.

„O dietă pe bază de fructe nu este echilibrată, deoarece lipsește conținutul de proteine și lipide”, este de părere nutriționistul.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2019-07-22



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray