2019-06-18 14:55

Ce MIC DEJUN să mănânci ca să nu te îngrași. SFATURI de la specialist

 |  18:30
Ce MIC DEJUN să mănânci ca să nu te îngrași. SFATURI de la specialist

Se spune despre micul dejun că trebuie să fie cea mai bogată masă a zilei, însă, atunci când îți dorești o siluetă armonioasă, este extrem de important ce pui în meniu, chiar și la această primă masă a zilei!

Antrenorul Flavius Ursachi spune că un mic dejun proteic, slab în carbohidrați, este esențial pentru cei care vor fie să slăbească, fie să-și mențină silueta intactă.

„În primul rând, stimulează sinteza proteică după o noapte întreagă în care nu ai mâncat nimic, hrănind masa musculară. Îți dă o stare de sațietate pe timpul zilei și te ajută să reduci mai rapid țesutul adipos.

Încearcă să îți începi ziua cu 25-45 grame de proteină, în funcție de greutatea ta. O femeie care cântărește în jur de 50 de kilograme are nevoie de 25-30 grame de proteina, iar un bărbat de 100 de kilograme are nevoie de 45-50 grame de proteină”, explică specialistul.

“Acestea sunt doar câteva exemple de mic dejun proteic:

- Omletă cu legume

- Omletă cu roșii și ciuperci

- Iaurt cu pudră proteică și fructe de pădure

- Carne cu nuci și legume

- Salată cu brânză de capră

- Pește la cuptor cu legume și nuci”, adaugă Flavius Ursachi.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2019-06-11



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


loading...


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray