2020-04-10 04:03

Cum arată un MENIU SĂNĂTOS de CRĂCIUN în viziunea unei sportive / Sfaturi importante pentru a fi în formă după Sărbători

 |  10:23
Cum arată un MENIU SĂNĂTOS de CRĂCIUN în viziunea unei sportive / Sfaturi importante pentru a fi în formă după Sărbători

Supranumită Regina Kangoo Jumps, Kinga Sebestyen, cea care a făcut cunoscut acest sport în toată lumea, urmează câteva reguli de bază pentru a fi în formă după Sărbători, dar, în același timp, să se și bucure de masa apetisantă de Crăciun.

“Meniul tradițional de Crăciun românesc îngreunează digestia pentru că are multe grăsimi și asocieri de alimente nu tocmai fericite. Dacă mai ții și post înainte, el vine ca un șoc pentru digestie. Cu grijă și răbdare, putem alterna meniul clasic introducând alimente ce ne oferă o stare de bine. Mai întâi, scoateți din meniu mezelurile și cârnații foarte grași, precum și salata de beouf cu multă maioneză, dressing-urile grase, precum și dulciurile cu mult foietaj, cremă și zahăr presărat deasupra. Combinația de grăsime animală foietaj și zahăr este una din cele mai nefericite pentru sănătate și pentru siluetă. De asemenea, după ce epuizați acest tip de preparate, în zilele de după Crăciun, nu continuați cu pizza, hamburgeri sau pui prăjit în ulei de la diverse gast food-uri. Îngreunați și mai mult situația!, declară Kinga Sebestyen.

Regina Kangoo Jumps dezvăluie și cu ce alimente preferă să înlocuiască preparatele clasice de Crăciun

„Dacă am poftă de carne, aleg curcan la grătar, alături de multă salată și fără dressing. Sau pește, în mod special seara. Dacă am poftă de snaksuri, nu mă refugiez în chips-uri sau tot felul de gustări cu multe E-uri, ci ronțăi morcovi, castraveți, țelină sau gulii feliate. Migdale sau nuci, de asemenea. Îmi fac supe și ciorbe cu multe legume. Mănânc o felie de cozonac atunci când am poftă de dulce. Stau departe de deserturi cu mult zahăr și nu beau sucuri carbogazoase. Prefer apa sau ceaiurile neîndulcite. Sărbătorile pot fi la fel de frumoase și fără să ne refugiem îm mâncare nesănătoasă. Zi de zi faceți mișcare măcar o jumătate de oră. Mergeți la plimbare după masă. Un sfat bun este să consumați ananas proaspăt (nu din conservă!). Ajută digestia extraordinar de bine!”, declară Kinga Sebestyen.

Kinga pune mare accent pe sport zilnic, în toată această perioadă, întrucât organismul are nevoie în mod natural de mișcare, iar metabolismul trebuie accelerat, în special după mesele îndestulate.

“Aleargă în parc, pe banda la sală, pe bicicletă, fă ore de functional training, mergi la sesiuni de Kangoo Jumps sau ieși la alergat în parc pe ghetel Kangoo Jumps. Exercițiile cardio ard mai repede grăsimea decât cele de forță. În plus, scad nivelul de cortizol, având în vedere că hormonul stresului duce la depunerea de grăsime abdominală. Vă recomand Kangoo Jumps pentru că lucrează imediat zona taliei și fesierii. Într-o sesiune de o oră se ard chiar și 1200 de calorii. Dacă faci asta zilnic, sau o dată la două zile, atunci ai șanse mari ca până de Revelion să ajungi la silueta dorită. Mare atenție, însă, să faci Kangoo Jumps cu ghete originale și cu instructori autorizați!”, declară Kinga Sebestyen.

La cei 44 de ani ai săi și la înălțimea de 1,70 cm, Kinga Sebestyen are 53 kilograme și un corp perfect tonifiat, rezultatul sportului pe ghete Kangoo Jumps pe care îl practică aproape zilnic.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2019-12-23



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE






PUBLICITATE


Conferinta-Business



Saray

FOCUS MEDIA

Profesionalism focusat pe tine