2019-07-22 00:15

Cum slăbești sănătos după sarcină. 7 SFATURI importante

 |  17:02
Cum slăbești sănătos după sarcină. 7 SFATURI importante

Kilogramele acumulate în timpul sarcinii le dau, de cele mai multe ori, motive de îngrijorare proaspetelor mămici. Pentru a ajunge la silueta inițială este nevoie de un plan eficient ce include sport asistat de un antrenor, alimentație echilibrată supravegheată de un nutriționist și multă motivație. Dietele fulger existente pe internet pot reprezenta un pericol pentru sănătate și nu sunt o soluție pe termen lung. În acest sens, antrenorul Flavius Ursachi ne oferă 7 sfaturi de bază pe care să le urmăm dacă dorim să ajungem la o siluetă ideală după naștere.

1. Nu te înfometa. Vei declanșa efecte adverse care îți pot afecta sănătatea. Inclusiv pe a bebelușului pe care îl alăptezi.

2. Consultă-te cu un nutriționist pentru a găsi planul alimentar potrivit ție. Nu urma sfaturile altor mămici pentru că ce a funcționat pentru ele, dacă a funcționat, nu este obligatoriu să funcționeze în cazul tău. Nu îți dezechilibra sănătatea în perioada în care cel mic are mare nevoie de tine. Apelează la un specialist care să îți traseze un plan de nutriție în urma analizelor.

3. Include super-alimente în dietă. Te vor ajuta să ai energie și să își hrănești organismul cu nutrienți benefici.

4. Bea apă suficientă. Hidratarea ajută la o bună funcționare a organismului, elimină toxinele, ajungi la starea de sațietate mai repede, iar metabolismul tău va fi stimulat.

5. Odihnește-te. Oricât de dificil ar fi în această perioadă, găsește soluții ca să dormi. Nesomnul nu slăbește sănătos. În plus, ai nevoie de somn pentru ca musculatura să se refacă după efortul de la sală.

6. Mergi la sală, însă alege un antrenor cu experiență care să te îndrume. Fiecare suntem caz unic și avem nevoie de un plan perfect adaptat nouă. Nu este indicat să lucrezi singură la aparatele din sală și nici să le îmbini cu exercițiile cardio fără a fi supervizată de un specialist. În plus, un antrenor te va motiva tot timpul să nu sari peste orele de sală. 

7. Setează clar obiectivele. Îți va fi mult mai ușor să analizezi evoluția și vei fi mai motivată să continui. Câte kilograme, câți centimentri în minus, în ce perioadă? În acest sens, un antrenor îți adaptează exercițiile în funcție de obiectivul propus și de nivelul tău de pregătire.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2019-04-02



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


loading...


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray