2019-12-09 13:17

EXERCIȚII FIZICE ușoare care ard grăsimea de pe ABDOMEN

 |  11:11
EXERCIȚII FIZICE ușoare care ard grăsimea de pe ABDOMEN

Zona abdomenului este cea mai expusă depunerii grăsimii. Dacă nu facem sport constant și avem excese culinare, talia este cea care are prima de suferit din punct de vedere estetic. Grăsimea de pe abdomen, cumulată cu cea așezată pe organele interne contribuie la dezvoltarea unei serii de afecțiuni medicale.

Pentru a ne păstra sănătatea, este nevoie să știm ce este bine să mâncăm și să facem mișcare zilnic. În plus, este indicat să scăpăm cât de repede de grăsimea deja depusă pentru a sta departe de complicațiile medicale.

Pentru a reuși acest lucru avem la îndemână alimente și suplimente naturale care ard grăsimea și exerciții de sport pe care le putem face atât la sală cât și acasă.

Irina Alionte, fondatorul unui centrul de transformare corporală din București, ne spune ce alimente ard cel mai bine grăsimea, ce supliment putem lua și care sunt cele mai simple și eficiente exerciții pentru abdomen pe care le putem face și acasă, nu doar la sală.

Alimente care ard grăsimea de pe abdomen

„Din categoria alimentelor care accelerează arderea grăsimilor fac parte: scorțișoara, ouăle, ghimbirul, avocado, chia, fructele de pădure, quinoa, ardeiul iute, ceaiul verde, merele, căpșunile, cireșele, nectarinele, zmeura, caisele, kiwi, afine, coacazele, nucile, migdalele, semințe de pin, fisticul, castanele. În plus, mai avem și alimentele cu calorii negative, indicate pentru a ne ajuta să slăbim sau să ne menținem silueta: sparanghel, sfecla rosie, vinete, conopida, varza, varza de Bruxelles, ceapa, prazul, fasolea verde, algele, ridichile. Varza de Bruxelles, de exemplu, pentru 50 de calorii aduse în organism consumă 75 de calorii în procesul de digestie”, explică Irina Alionte.

Suplimente care ard grăsimea

„Dacă avem nevoie de un plus de ajutor, printre cele mai puternice arzătoare de grasimi se numără suplimentul L-Carnitina (sub diverse forme comerciale) asociat cu antrenamente fizice intense. Înlocuirea a 1-2 mese pe zi cu concentrat proteic din zer, este, de asemenea, benefic”, adaugă explică Irina Alionte.

Cele mai ușoare exerciții pentru un abdomen plat

„Dacă vrem rezultate sigure, este indicat să intrăm într-un program personalizat de transformare corporală, care îmbină antrenamentele HIIT (High Intensity Training) cu dieta customizată. Când nu avem timp să mergem la sală, putem recurge la cinci tipuri de exerciții fizice pe care le putem face și acasă. Pentru aceste exerciții pentru abdomen avem nevoie de o minge și de o saltea.

1. Placa cu sprijin pe minge

Ne poziționăm cu antebrațele pe minge și ne ridicăm pe vârfuri. Stăm așa până la 1 minut.

2. Cățărătorul

Din poziția de flotare, ne sprijinim în mâini, ținem umerii deasupra palmelor, și ducem ușor genunchiul la piept, ținând spatele drept și abdomenul încordat. Alternăm și facem câte 15-20 de repetări pentru fiecare parte.

3. Exercițiu pentru lateralul abdomenului

Stând pe o parte, rezemați în antebraț, ridicăm vertical brațul opus. Menținem poziția câte 30 secunde pentru fiecare parte.

4. Exercițiu pentru partea inferioară a abdomenului.

Stăm pe spate, cu genunchii îndoiți și călcâiele trase spre bazin. Ridicăm ușor picioarele până la piept, revenind apoi în poziția inițială. Facem fără grabă serii de câte 20 de repetări.

5. Forfecări

Stăm la orizontală, cu brațele sub spate și umerii ușor ridicați, si forfecăm picioarele sus-jos. Putem face și varianta de exerciții tip bicicletă din această poziție, alternând un picior în față și altul retras”, încheie Irina Aliote.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2019-11-17



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray