2019-10-18 05:15

GHIDURI UTILE Sfaturi pentru vacanța de Paște

 |  18:52
GHIDURI UTILE Sfaturi pentru vacanța de Paște

Cu doar câteva zile înainte de vacanța de Paște și de 1Mai, Centrul European al Consumatorilor România vine cu o serie de sfaturi utile pentru o călătorie în siguranță, o cazare fără incidente neplăcute.

După ce ați achiziționat deja pachetul de călătorie și vacanță, trebuie să vă asigurați, odată ajunși la destinație, că totul este ca în contract și în ofertă, că veți primi exact ce ați plătit.

Destinaţiile favorite pentru consumatorii europeni se pare că sunt Spania, Italia, Franţa şi Grecia. Iată câteva ghiduri de călătorie în aceste țări.

”Ai decis că vrei să mănânci paella și să vezi peisaje minunate într-un climat un pic mai cald decât România, și ai ales Spania ca destinație de vacanță, citește înainte de drum sau pe drum, ghidul nostru de călătorie Consumator si Turist in Spania.

Dacă vrei să petreci vacanța cu pizza, spaghetti, tortelini, Fontana di Trevi sau acasă la Julieta, nu uita să citești broșura Consumator si turist in Italia.

Din 1889 încoace, Turnul Eiffel este locul favorit de întâlnire al îndrăgostiților. dar dacă tot mergi la Paris și vrei macaroons la terasa de lângă Notre Dame, ia cu tine și broșura noastră Consumator si Turist in Franta.

Chiar dacă vremea nu te ajută să faci plajă, e posibil să îți dorești să pleci în Grecia și să vizitezi Atena și tărâmurile din poveștile Olimpului. Citește înainte de plecare ghidul Consumator si Turist in Grecia.

Ai grijă ca atunci când pleci în vacanță să îți afli drepturile de călător în spațiul aerian. Ca să știi ce să faci când ți se pierd bagajele sau se anulează zborul. Informează-te de aici.

Zilnic, milioane de oameni călătoresc cu trenul în întreaga Europă. Dacă ai decis să te plimbi cu trenul prin Europa, să știi că și de data asta ai anumite drepturi. Citește aici care îți sunt drepturile atunci când călătorești cu trenul, autobuzul sau barca.

În principal, atunci când ai o problemă legată de transport, fie că este aerian, fie că este cu trenul, autocarul sau barca, ai dreptul de a depune o reclamație. O poți depune la casa de bilete sau la departamentul de relații cu clienții al companiei care a emis biletul. ” transmite Centrul European al Consumatorilor România.

33% dintre europeni acordă o importanţă mai mare calităţii în raport cu preţul, iar numărul celor care îşi organizează singuri vacanţele a crescut până la 56%, foarte frecvent cu ajutorul internetului.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2016-04-28



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray