2019-06-17 14:14

CFR Călători: Trenurile Soarelui intră de vineri în vigoare. 40 de trenuri vor asigura legături cu staţiunile de la Marea Neagră şi Delta Dunării

 |  07:36
CFR Călători: Trenurile Soarelui intră de vineri în vigoare. 40 de trenuri vor asigura legături cu staţiunile de la Marea Neagră şi Delta Dunării

CFR Călători a anunţat că trenurile Soarelui vor reintra de vineri în circulație, iar peste 40 de trenuri vor asigura, până pe 15 septembrie, legături din toată țara către stațiunile de la Marea Neagră și Delta Dunării.

"CFR Călători informează că, începând cu data de 12 iunie, va lansa programul estival de transport Trenurile Soarelui 2015. (...) CFR Călători a pregătit un program special de trenuri pentru ca toate regiunile țării să poată fi conectate cu destinațiile de vacanță cele mai căutate în perioada verii. Astfel, trenurile vor fi introduse în plus, treptat în circulație, conform orarelor plecări/sosiri, iar o parte dintre acestea vor avea ruta prelungită până la Constanța/Mangalia și retur", a precizat CFR Călători, într-un comunicat de presă.

Potrivit sursei citate, în acest sezon, turiștii din Craiova vor avea la dispoziție un tren direct până la Constanța și retur, iar cei din Brașov două trenuri directe. Totodată, majoritatea trenurilor care sosesc din țară vor avea legături frecvente între Constanța și stațiuni.

Referitor la tarife, pasagerii au posibilitatea de a călători la prețuri reduse, beneficiind de ofertele operate de CFR Călători. Astfel, prețul pentru o călătorie București — Constanța, fără reduceri, este de 30,50 la tren Regio (R) și de 62 de lei la tren InterRegio (IR). Un bilet dus-întors are 10% reducere din tariful de transport și va costa la clasa a-2-a 54,9 lei la tren R și 112,40 lei la tren IR. La cumpărarea cu o anticipație de peste 21 de zile, reducerea este de 25% din tariful de transport și biletul la clasa a 2-a costă 47,5 lei la tren IR și 22,9 lei la tren R. Cu oferta Minigrup 2-5, reducerile acordate sunt de până la 25%, chiar 30% la cumpărarea online.

În cadrul programului estival Trenurile Soarelui, CFR Călători pune în circulație Trenurile Litoral, care merg cu viteza sporită și fără opriri intermediare între București Nord și Constanța. Acestea ajung la destinație în aproximativ două ore, în timp ce durata călătoriei cu celelalte trenuri InterRegio, pe ruta București — Constanța, este în medie de circa 2 ore și 20 de minute.

În programul CFR Călători sunt incluse și Trenurile Tineretului, care vor circula, din 18 iunie, ca trenuri RegioExpres, cu tarife accesibile, cu plecare din Sibiu la ora 18,40, din Râmnicu Vâlcea la 21,02, din Pitești la 00,55, din București Nord la 3,00, cu sosire în Constanța la 6,14 & stațiuni și în Mangalia la ora 8,02. Pentru întoarcere, trenul are plecări la 18,16 din Mangalia & stațiuni, la 20,05 din Constanța, la 23,10 din București Nord și cu sosire în Pitești la 1,17, în Râmnicu Vâlcea la 4,49 și în Sibiu la 7,22.

De asemenea, pentru a facilita accesul turiștilor la Delta Dunării, un tren direct InterRegio va circula suplimentar pe ruta București Nord — Tulcea Oraș și retur. În fiecare zi, cele patru trenuri (2 dus/2 întors) din graficul zilnic vor continua să circule între Medgidia și Tulcea.

CFR Călători a mai anunţat că pasagerii își vor putea transporta zilnic și bicicleta la Constanța și retur, în trenurile IR 1985, IR 1582, IR 1587, IR 1588. Tariful pentru transportul unei biciclete este de 10 lei la tren IR.

"Odată cu intrarea în vigoare a programului de transport estival, unele trenuri Regio vor avea programul de circulație adaptat la noul mers al trenurilor estivale, iar modificările vor fi anunțate la nivel local în gări”, a precizat CFR Călători. 


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2015-06-12



Parerea ta...

JAF LA CFR ?
12 Iun 2015

Prin impunerea lui Alexandru Petrescu in fruntea C.A. vicepresedinte PSD Diaspora,fostul ministru, Ioan Rus a demonstrat ca si-a continuat campania de politizare si distrugere a companiei CFR Calatori. In octombrie 2014, Poşta Română, condusa de Alexandru Petrescu, a distribuit în timpul campaniei prezidenţiale, alături de talonul de pensie, peste patru milioane de flyere, comandate şi plătite de PSD, prin care pensionarii erau anunţaţi că prezidenţiabilul ACL, Klaus Iohannis, vrea să le taie pensia dacă va ieşi preşedinte. Scandalul fluturaşilor otrăviţi împărţiţi de pesedişti a izbucnit înaintea primului tur al alegerilor prezidenţiale. Numirea pesedistului Alexandru Petrescu in fruntea CA de la CFR Calatori vine dupa ce Ioan Rus l-a impus ca manager general pe udemeristul Iosif Szentes. Acesta s-a remarcat in anii trecuti prin faptul ca impreuna cu fostul director general al CFR Calatori, Valentin Dorobantu zis “SMART”, in prezent dirijorul trenurilor private de la Regiotrans Brasov si ulterior cu Vasile Secara,in prezent inculpat , au tesut mersul trenurilor in interesul companiilor private de transport feroviar de calatori, punand astfel umarul la ruinarea companiei de stat. Totodata, Ioan Rus a mentinut-o in CA al CFR Calatori pe directoarea Dana Galbeni Rachila, cea care este acuzata de Curtea de Conturi a Romaniei de insusirea ilegala de catre mai multe persoane din ograda Ministerului Transporturilor de indemnizatii conform OUG 109/2011 din CA si AGA in valoare de circa 1.200.000 de euro. Mai mult, Dana Galbeni Rachila a detinut o firma impreuna cu cea care dirijeaza si regizeaza de ani buni toate achizitiile “in totalitate legale” de la CFR Calatori – Carmen Maria Popescu. Dar, in acealasi timp, ministrul transporturilor, Ioan Rus, il mai mentine in CA de la CFR Calatori si pe controversatul Iulius Dan Plaveti, implicat in mai multe inginerii imobiliare” DNA , sa controleze toate dosarele de achizitii “in totali
Doresc sa comentez



PUBLICITATE


loading...


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray