2019-10-21 19:12

Contraexemplu de marketing: Târgul secuiesc de la Romexpo, eșec pe bani europeni

 |  21:01
Contraexemplu de marketing: Târgul secuiesc de la Romexpo, eșec pe bani europeni

Discreția pare să fi fost cuvântul de ordine al organizatorilor Festivalului Secuiesc de la Romexpo - București, Institutul pentru Politici Publice și Primăria Sfântu Gheorghe. Am aflat de acest eveniment absolut întâmplător, căutând un prilej care să ne scoată din casă sâmbătă.

Dacă bucureștenii ar fi știut că pot vedea, gratis, un spectacol de dansuri tradiționale maghiare (Csárdás) și țigănești (ale țiganilor secui), realizate de cele mai bune trupe folclorice de din secuime, cu siguranță că alta ar fi fost audiența. Așa, superbul efort al artiștilor a fost răsplătit cu aplauzele a 20-30 de spectatori, majoritatea în tranzit spre pavilionul central, unde era târgul „Ghidul Miresei”. Păcat de banii europeni cheltuiți - Festivalul a fost organizat în baza unui grant (împrumut nerambursabil) primit de la Germania, Islanda și Liechtenstein. Vânzătorii de produse tradiționale secuiești, care au închiriat căsuțele de pe aleea centrală, mi-au mărturisit că vânzările au fost mult sub așteptări, astfel că mulți nu își vor recupera cheltuielile.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2016-05-09

GALERIE MEDIA





Parerea ta...

FOARTE BINE
09 Mai 2016

tupeu maxim. sa ceri secesiune si apoi sa vii in capitala ca sa-mi vinzi boarfe secuiesti. la fel si pt tigani.
Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray