2019-12-15 20:22

Lucrările la metroul din Drumul Taberei, finalizate în a doua parte a anului 2016

 |  07:18
Lucrările la metroul din Drumul Taberei, finalizate în a doua parte a anului 2016

Cătălin Homor, director de investiţii al Metrorex, a declarat, miercuri, că metroul dintre Eroilor şi Drumul Taberei din Magistrala 5 de metrou va fi finalizat în a doua parte a anului 2016. Homor a mai precizat că în perioada următoare urmează să fie scoasă la licitaţie lucrarea pentru calea de rulare, adică şine şi tot ce ţine de traficul garniturilor.

Iniţial, era prevăzută că tronsonul va fi dat în folosinţă la începutul anului viitor. Este vorba astfel de o întârziere de un an şi jumătate. Motivul acestei amânări îl constituie faptul că Guvernul a întrerupt finanţarea, iar în perioada februarie – mai 2013, lucrările în subteran au fost sistate, transmite Digi 24.

Potrivit sursei citate, întreaga Magistrală 5, inclusiv tronsonul către Pantelimon, are ca termen de finalizare anul 2020. De asemenea, pentru secţiunea Iancului – Pantelimon, se prevede ca lucrările să înceapă în 2015. Iar pentru segmentul Eroilor – Iancului, lucrările vor mai întârzia, deoarece traversează zona centrală, o arie cu risc din cauza blocurilor vechi.

Metrorex a programat investiţii până în anul 2020 în valoare de 900 milioane de euro, din care 600 milioane euro vor fi asigurate din fonduri europene.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2014-05-29



Parerea ta...

NAE
29 Mai 2014

DACA FURA DIRECTORUL “SMART” DE CE SA NU FURAM SI NOI NASII? JALE MARE LA CFR CALATORI, DIRECTOAREA DE ACHIZITII IN “TOTALITATE LEGALE” ASCUNDE DOSARE DE ACHIZITII DE CORPUL DE CONTROL AL MINISTRULUI? Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap ? “Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat. De cum protectorul sau ****** Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles. Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat. Dupa mine, potopul! Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu.
Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray