2019-09-22 13:09

Mega Image oferă despăgubire 4 lei clientului care a găsit viermi în sucul de portocale

 |  21:01
Mega Image oferă despăgubire 4 lei clientului care a găsit viermi în sucul de portocale

Lanțul de supermarketuri Mega Image ridică pe noi culmi ștacheta respectului față de consumatorii români, oferind o despăgubire de 4 lei unei bucureștence care a descoperit viermi în sucul „proaspăt” de portocale achiziționat luni, 29 august, dintr-un magazin din cartierul Drumul Taberei (zona Favorit). Cei 4 lei reprezintă contravaloarea sucului. Clienta Mega Image a sesizat de îndată Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului. ANPC i-a transmis că va cerceta și îi va da un răspuns la sesizare în termen de 30 de zile.

M.N. a relatat pățania într-un scurt articol postat pe portalul unei televiziuni de știri: „Într-o sticlă de fresh de portocale, ce se află în perioada de valabilitate, potrivit etichetei lipite pe recipient, au fost găsiți viermi ce păreau morți. După ce sucul a fost scos din frigider și lăsat circa o jumătate de oră la temperatura camerei, am scos un vierme din sticlă, l-am lăsat pe lama unui cuțit și vietatea a început să miște. Sucul de portocale a fost cumpărat luni, 29 august, dintr-un magazin din București și, conform etichetei, este produs pe 27 august și expiră pe 30 august”.

M.N. a postat imagini cu viermii din sucul de portocale și pe contul său de Facebook și astfel -din comentariile altor utilizatori ai rețelei de socializare- a aflat că pățania sa nu este singulară.

În urma sesizării Mega Image, a fost contactată, prin intermediul mesageriei Facebook, de un reprezentant al companiei, care a invitat-o să se prezinte la magazinul de la care a achiziționat sucul, cu bonul care să probeze achiziția, în vederea rambursării contravalorii produsului. „Ne cerem scuze pentru situație! Ne poți transmite din ce magazin ai achizitionat produsul si o imagine a etichetei? Dorim sa investigam situatia pentru a idenfifica lotul si cauza acestei neconformitati. De asemenea, te rugam sa mergi in magazin, cu bonul fiscal si produsul, pentru a ti se restitui contravaloarea. Iti multumim!”.

Un răspuns politicos, dar care nu are cum să-l satisfacă pe reclamant. M.N. a comentat astfel „superoferta”: „Noaptea minții. Mega Image vrea să mă plătească cu 4 lei (contravaloarea produsului), pentru viermii pe care i-am găsit în suc, și își cere scuze. Și gata, s-a rezolvat problema... Asta chiar mi se pare o desconsiderare a clientului”.

Într-adevăr, pe alte plaiuri, clienții care sesizează neconformități sunt recompensați cu generozitate, fie cu sume de bani, fie cu produse. Companiile care își respectă blazonul procedează la fel și în România. La urma urmelor, este vorba nu doar de valoarea produsului, ci și de disconfortul creat, precum și de pierderea de timp pentru a sesiza problema și pentru a urma toți pașii solicitați de magazin.

Din fericire, în acest caz nu este vorba de primejduirea sănătății consumatorului. Viermii din portocale și din sucul acestora sunt, asemenea celorlalte larve de insecte zburătoare nematocere care infestează diverse fructe, inofensivi pentru organismul uman. Singurul neajuns este senzația de greață cauzată de conștientizarea ingerării acestora.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2016-09-08

GALERIE MEDIA



In legatura cu acest articol...

Mega Image schimbă furnizorul de portocale după ce o clientă a găsit viermi în sucul proaspăt stors




Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray