2019-09-15 15:19

Trei studenţi români şi-au propus să revoluţioneze recuperarea medicală

 |  17:35
Trei studenţi români şi-au propus să revoluţioneze recuperarea medicală

Trei tineri dezvoltatori români au concurat cu cei mai buni studenţi din lume în cadrul celei de-a XII-a ediţii Imagine Cup, cea mai populară competiţie pentru studenţi tehnici, developeri şi tineri antreprenori.

În faţa unei audienţe numeroase – 5.000 de studenţi, juraţi, parteneri şi angajaţi Microsoft – au fost anunţaţi câştigătorii celor 3 categorii ale competiţiei – Games, Innovation şi World Citizenship. Soluţia echipei SMT din Cluj, formată din studenţii Bogdan Mursa, Rareş Urdea şi Bogdan Pop şi îndrumată de mentorul Dan Suciu, a avansat rapid şi cu succes până în finala globală din Seattle, alături de alte 34 de proiecte din întreaga lume. Folosind tehnologia Kinect de la Microsoft, proiectul sMilestone constă într-o soluție care permite persoanelor care au suferit accidente cerebrale sau lovituri grave la cap să urmeze un program de recuperare mai puţin traumatizant, care poate fi aplicat individual, fără supraveghere medicală.

 „Juriul ne-a încurajat şi motivat să dezvoltăm şi mai bine soluţia noastră. Acum ne gândim să implementăm soluţia noastră în produsele Microsoft, cu ajutorul echipei responsabile de Ease of Access. Suntem foarte entuziasmaţi şi foarte bucuroşi că am ajuns atât de departe”, a declarat Rareş Urdea, membru al echipei SMT. 

Ediţia din acest an a Imagine Cup a găzduit o serie de proiecte care au vizat creşterea performanţei în domeniul medical.  80% dintre proiectele înscrise la categoria World Citizenship au propus mijloace inovatoare de a utiliza tehnologia în medicină, în arii precum accesibilitatea la terapie/tratament, terapie/recuperare fizică la distanţă, diagnosticare etc. De altfel, proiectele studenţilor din întreaga lume adresează o serie de probleme curente şi valabile global, astfel încât soluţiile propuse de ei concentrează cele mai moderne trenduri tehnologice în medicină: diagnostic rapid, terapia prin joc şi terapia socială prin mijloace digitale,  creşterea accesibilităţii.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2014-08-05



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray