2019-09-21 22:35

Tren de mare viteză între Craiova şi litoralul românesc. Durata călătoriei va fi redusă cu două ore

 |  09:24
Tren de mare viteză între Craiova şi litoralul românesc. Durata călătoriei va fi redusă cu două ore

CFR Călători pune la dispoziţia pasagerilor un tren de mare viteză între Craiova şi malul mării, începând cu 1 august. Durata călătoriei va fi redusă cu două ore, iar craiovenii vor ajunge pe litoralul românesc în şase ore, şi nu în opt cum este în prezent.

Trenul are patru vagoane şi o capacitate de 400 de locuri şi atinge o viteză de 160 de kilometri pe oră.

Preţul unui bilet pentru trenul de mare viteză spre litoral este de 70 de lei. Biletele se vor putea procura online începând cu 30 iulie, sau se vor cumpara direct din tren, fără a mai fi nevoie de rezervare.

Trenul de mare viteză va pleca în fiecare zi din Craiova la ora 4.10, urmând să ajungă în Bucureşti la 7.15, unde va staţiona 35 de minute. De asemenea, sosirea la Constanţa este programată pentru ora 10.00.

Trenul de întoarcere pleacă la 14.15 din Constanţa şi va ajunge la Bucureşti la ora 16.16. Va staţiona în Capitală 26 de minute, iar în Craiova va ajunge la ora 19.57.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2014-07-27



Parerea ta...

RADU
27 Iul 2014

Groparii CFR Calatori? Organele abilitate ale statului trebuie sa intervina urgent ! În timp ce fostul manager privat Valentin Dorobanţu impreuna cu directoarea de achizitii "in totalitate legale" Carmen Maria Popescu au risipit banii societății prin achiziţionarea de bunuri şi servicii inutile, dar mai ales pe carburanţi luaţi la preţuri astronomice, compania se scufundă în datorii(a se verifica incadrarea in bugetul de venituri si cheltuieli cel putin la nivelul anului 2013).Ca si cum societatea ar fi pe profit, in continuare banii CFR Calatori sunt "praduiti" fara mila de aceiasi directoare de achizitii care surprinzator se mai afla si acum in functie?
GETA
27 Iul 2014

Tupeu si smecherie maxima,achizitii "marca inregistrata" CARMEN MARIA POPESCU? “Prin intermediul Directiei de Achizitii de la CFR Călători, s-a încredinţat ilegal unei firme controlate de afaceristul Gruia Stoica un contract de reparaţii automotoare a cărui valoare poate ajunge la multe milioane de euro. Imediat după ce Gruia Stoica a fost reţinut pentru încercarea de trucare a unei licitaţii de transport feroviar de marfă,fostul manager CFR Călători, Valentin Dorobanţu et comp. a încheiat un acord-cadru pentru reparaţii de automotoare cu o firmă controlată de afaceristul gălăţean, dar care până acum nu a mai efectuat asemenea servicii feroviare. Încredinţarea acestui contract a fost pregătită cu mult timp înainte de semnare de către Valentin Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează în zona transportului feroviar de călători. Practic,fostul manager de la CFR Călători a făcut demersuri serioase încă din vara anului trecut pentru a ajuta firmele lui Gruia Stoica să prospere pe spatele companiei de stat si prin castigarea acestui contract?” DNA, DIICOT, Corpul de Control al Ministrului Transporturilor, Curtea de Conturi,ANRMAP, etc. sa controleze toate, deci , toate dosarele de achizitii “in totalitate legale” cel putin din perioada 2013-2014 de la CFR Calatori? Ar fi interesant si nu numai…
CATI
27 Iul 2014

Jaf la drumul mare...sub privirea neputincioasa a ministrului transporturilor , IOAN RUS, subalternii isi fac in continuare de cap? CFR Calatori , datorii de peste 346.000.000 de euro . La data de 31.10.2013, SNTFC CFR Călători SA înregistra datorii care trebuiau plătite într-o perioadă de un an de zile în sumă de 1.559.698.000 de lei, ceea ce reprezintă circa 346.600.000 de euro. Din această sumă, 1.101.254.000 de lei reprezintă datorii comerciale şi alţi furnizori, iar "308.686.000 de lei alte datorii pe termen scurt faţă de instituţii de credit". Din totalul datoriilor comerciale la data de 31.10.2013, valoarea arieratelor a fost de 789.353.000 de lei. INTERESANT: PROTAGONISTII AFACERILOR “IN TOTALITATE LEGALE” DE LA ACESTA SOCIETATE DE STAT, AU RAMAS IN FUNCTII…CARMEN MARIA POPESCU , ALEXANDRINA GATEJ, CLAUDIU DUMITRESCU, DANA RACHILA GALBEN, MIU ILEANA, MANTESCU CRISTINA, ZAHARIA ADRIAN, MARCELA NAE, NITA ROBERT, TIMIS BOGDAN, ETC.
RAZVI
28 Iul 2014

Persoanele care merg pe litoral (Marea Neagra) pot schimba trenul in Bucuresti. Trenurile directe fac 2 ore de la Bucuresti la Constanta, iar celelalte din tara fac aproape 3 ore si sunt mai comfortabile.
ANONIM
28 Iul 2014

REGIOTRANS, TRANSFEROVIAR, SOFTRANS au trenuri in toata tara la preturi acceptabile si calitate buna.
CONSTRUIM ROMANIA
29 Iul 2014

Articolul dezinformeaza pe de-antregul. Rama Hyperion este o mare realizare a Softronic si este foarte bine ca ea va fi in circulatie. Desi distanta Bucuresti - Constanta este prea lunga pentru categoria de tren regional din care face parte Hyperion. Insa Romania a mai trecut prin experienta folosirii Desiro la lung parcurs si rang de Intercity, asa ca nu ar fi o premiera sa folosim patentul drept ciocan. Este insa complet neadevata cu Hyperion este tren de mare viteza. Prin lege, trenurile de MARE VITEZA sunt cele care ating o viteza maxima de MINIM 200 km/h. Ori Hyperion are viteza maxima de 160 km/h, fiind o rama electrica de SCURT PARCURS CONVENTIONALA. Trenul din fotografia cu care ati ilustrat articolul este un TGV Duplex de generatia a 3-a, cu o viteza maxima de 320 km/h, DUBLA fata de Hyperion care va asigura serviciul Craiova - Constanta. Timpul de parcurs al ramei Hyperion intre Bucuresti si Constanta va fi de 5 ore 50', in conditiile in care celelate doua trenuri directe actuale parcurg aceeasi distanta in 5h35' (IR 10192), respectiv 6h33' (IR 1822), nicidecum in 8 ore. Complet de neinteles aceasta dezinformare!
Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray