2019-07-18 04:24

Anunț de la Facebook. Ce se va schimba

 |  20:35
Anunț de la Facebook. Ce se va schimba

Facebook a anunțat că va schimba modul în care implementează reclamele, astfel încât aplicațiile și extensiile care le blochează să nu mai funcționeze, scrie Profit.ro.

Ca o companie ale cărei venituri depind de reclame, Facebook nu-și poate permite să piardă bani de pe urma blocării acestora. Conform statisticilor, peste 200 de milioane de oameni la nivel mondial folosesc o aplicație sau extensie de tip Adblock. Fenomenul, care a luat naștere în 2009, odată cu prima extensie Adblock pentru Firefox, a devenit notoriu abia anul trecut, când Apple a decis să permită accesul în App Store a aplicațiilor care blochează reclamele.

Acum, Facebook va masca reclamele în codul HTML al site-ului, astfel încât acestea să nu poată fi deosebite de conținutul obișnuit de către instrumentele de blocat reclame.

Pentru a compensa într-un fel o decizie nepopulară, precum afișarea forțată a reclamelor, Facebok anunță, cu această ocazie, că utilizatorii au posibilitatea blocării individuale a brandurilor și produselor ale căror reclame nu doresc să le vadă.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2016-08-10



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


loading...


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray