2019-11-18 19:24

De anul viitor, publicitatea lasă TV-ul în favoarea Internetului

 |  21:09
De anul viitor, publicitatea lasă TV-ul în favoarea Internetului

Companiile din întreaga lume vor cheltui anul viitor, pentru prima dată în istorie, mai mulți bani cu publicitatea pe Internet decât pe posturile de televiziune comercială, a estimat astăzi firma de studii de piață ZenithOptimedia.

Potrivit analiștilor de la ZenithOptimedia, ritmul de creștere a publicității pe Internet va fi de peste trei ori mai mare decât în restul industriei în 2016, susținută de cererea pentru mesaje publicitate în social media, mesajele video online și căutări plătite, scrie Agerpres.

"Economia globală se confruntă cu provocări clare. Însă încrederea firmelor de publicitate a rămas în mare parte nemodificată iar prognozele noastre privind creșterea globală înregistrate în 2016 au rămas practic neschimbate în perioada care a trecut de la ultimele noastre estimări din decembrie", susține ZenithOptimedia.

Conform noilor estimări ale ZenithOptimedia cheltuielile globale cu publicitatea la nivel mondial vor înregistra în acest an o creștere de 4,6%, față de un avans de 4,7% cât estima în decembrie. Chiar și așa este vorba de o creștere superioară avansului de 3,9% înregistrat în 2015.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2016-03-21



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray