2019-12-12 16:38

INTERVIU. Dezvăluiri spectaculoase din planul lui Eduard Irimia pentru Superkombat în 2015

 |  21:01
INTERVIU. Dezvăluiri spectaculoase din planul lui Eduard Irimia pentru Superkombat în 2015

Înainte de cel de-al cincilea sezon din istoria Superkombat, preşedintele Eduard Irimia anunţă, printr-un interviu acordat ziarului PUTEREA, planul prin care promoţia românească va deveni una globală. După ce în ultimii ani şi-a concentrat atenţia pe consolidarea unui brand autohton, devenit acum faimos în toată lumea, promotorul român are parte de provocarea vieţii şi vrea să demonstreze că nu degeaba „Forbes” a crezut în povestea lui şi s-a lansat în ţara noastră cu povestea sa pe copertă. Totodată, Irimia nu a uitat de România şi anunţă că îşi doreşte să îşi găsească succesori în fiecare zonă istorică pentru a continua cu galele Local Kombat, brandul lansat în urmă cu 12 ani.

În 2011, atunci când aţi anunţat lansarea Superkombat, puţină lume credea în valabilitatea produsului. Acum, sunteţi în faţa celui de-al cincilea sezon. Cât de mulţumiţi sunteţi?

Sincer să fiu, cred că proiectul a prins mai bine decât mă aşteptam, iar ca să fac o estimare, pot să zic că a reuşit în proporţie de 150%. De exemplu, ca şi televiziuni, avem acoperire pe 5 continente, deşi iniţial ne doream să fim o promoţie europeană. Acum, suntem în faţa unui sezon care se anunţă a fi o adevărată provocare. Şi asta din toate punctele de vedere.

Provocare?

Da, o provocare. Ne-am concentrat mult în ultima perioadă pe consolidarea unui brand, care acum este foarte cunoscut în toată lumea. Acum am ajuns în punctul în care trebuie să demonstrăm că anii de investiţii şi de muncă în jurul produsului vor da rezultate. Primul pas important este distribuţia reprezentanţelor Superkombat în toate colţurile lumii, avem aproape 100 de ţări în care avem un corespondent pe plan sportiv, acum urmează să găsim oamenii care vor să investească local, continental sau global. Avem variante pentru fiecare. De exemplu, în România sunt sute de oameni din diverse domenii care ar vrea să facă parte din produs. Pentru ei, am pregătit în februarie Academia Superkombat, în care vom avea cursuri de antrenori, arbitri, management, marketing sportiv, media training, focus grup cu fanii, seminarii sportive şi aşa mai departe. Tot în februarie vom face cea mai mare selecţie de sportivi din ultimii 5 ani, iar pe durata a patru zile vom încerca să găsim noi eroi pe reţeta deja brevetată prin care am reuşit să îi descoperim pe Moroşanu, Cătinaş, fraţii Stoica şi Adegbuyi. Aşa cum am zis, inclusiv fanii vor putea face parte din sistem.

În ce sens?

Printr-o aplicaţie pe care o vor putea descărca de pe internet, vor putea decide, în timp real, câştigătorul unui meci. Practic, fanii din faţa televizoarelor, vor fi al patrulea judecător la masă. Pe termen scurt şi mediu, vreau să introduc Superkombat la bursă, iar un procent va fi destinat fanilor, va fi un sistem aşa cum nu a mai existat până acum. Nu am găsit până acum momentul oportun pentru că a existat o altă promoţie care luase tot ce era mai bun şi astfel că nu aveam o stabilitate. Practic, acum vom ceda din produs tuturor care îl iubesc şi cred în el.

Caută noi Irimia în toată ţara

Revenind la piaţa din România. E o întrebare pe care toţi o pun. Când e următoarea în ţară?

Îmi doresc să organizăm două World Grand Prix, sunt deja discuţii pentru Cluj Napoca, însă ceea ce vreau să spun este că ştiu că sunt mulţi oameni care vor să facă gale în România şi am decis să vin în sprijinul lor cu logistica şi să îi susţinem din acest punct de vedere. Nu contează pe ce reguli va fi evenimentul. În fiecare zonă din ţară aş vrea să există câte un reprezentant regional al Superkombat. Există deja câteva discuţii, aşa că estimez că vor avea loc între 6 şi 10 astfel de gale.

Aţi vorbit mai devreme despre un sistem unicat. Despre ce e vorba?

Mai pe scurt va fi un sistem similar cu Formula 1, pe echipe, însă nu pot să vă spun exact totul. Pentru cei care sunt deja implicaţi în business, avem pachete începând de la un sportiv inclus în circuitul mondial, unde costurile pentru a susţine performanţa pentru pregătire, transport, cazare, nutriţie şi aşa mai departe ar porni de la 1.000 de euro lunar. Asta înseamnă 12.000 de euro anual, dacă e să comparăm cu fotbalul este o nimica toată. Salariul unui jucător mediu din liga a doua, însă diferenţa este că aici investitorul va avea un hobby combinat cu business, deoarece îşi va putea expune brandul în toată lumea. Practic, ar fi cel mai mic cost posibil raportat la implicare în sport cu expunere internaţională. Costurile cresc însă atunci când vorim de nume mari ca şi Moroşanu, Stoica, Adegbuyi şi de ce nu Badr Hari. Avem deja oameni de afaceri din România care vor să se implice, dar nu doar cu sportivi români, iar un exemplu pozitiv este clubul Metalbox Arad, care a investit mult în sportul de contact în ultimii ani. Ne aşteptăm ca prin acest sistem comparabil cu Formula 1, unde echipele vor putea fi formate din maximum 4 sportivi, vor ajunge sa concureze investind în sportivi de top la nivel internaţional, astfel că Superkombat va beneficia de tot ce este mai bun în domeniu pe plan internaţional. În următoarele două luni, vom contacta zeci de firme care sunt targetate de noi ca şi potenţial parteneri, însă aşteptăm şi solicitări, iar varianta cea mai simplă este prin intermediul site-ului oficial. Practic, va începe o nouă eră în viaţa Superkombat.

Practic, câte gale mari vor fi organizate în 2015?

Avem un contract care include 6 astfel de evenimente transmise în direct în peste 90 de ţări, însă cu siguranţă vom avea şi gale mai mici, eliminatorii, care vor fi organizate în toate colţurile lumii, câştigătorii urmând să se califice în World Grand Prix. Sistemul internaţional va fi format din 4 World Grand Prix, o semifinală şi marea finală, iar debutul sezonului este programat pentru 7 martie. Avem în discuţii foarte multe locaţii, de la Dubai şi până la Torino sau Madrid, însă le vom anunţa doar în momentul în care avem actele semnate. De asemenea, fiindcă în 2014 am avut parte şi de activităţi conexe, aşa cum a fost cu actorii de la Hollywood, anul acesta vrem să facem un produs reality show, cel mai probabil chiar în America, în care vom avea staruri în juriul de selecţie al viitorilor sportivi Superkombat.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2015-01-04



Parerea ta...

ALEX B
05 Ian 2015

Mult succes , sa mearga treaba struna ..
Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray