2020-01-28 00:21

Nimic din ce-ai gândit. Ce se va întâmpla pe piața media în 2020

 |  10:48
Nimic din ce-ai gândit. Ce se va întâmpla pe piața media în 2020

Influenceri mai activi? Marketing agresiv? Un drum mai ușor către inima și buzunarul consumatorului? No way. Sună bine, dar toate acestea nu se vor întâmpla în 2020. Ce trebuie să știi dacă pregăteai ceva anume pentru piața media? În primul rând trebuie să știi că NIMIC din ceea ce ai gândit nu se aplică în 2020. Prin urmare e necesară o schimbare de planuri. Deci schimbă strategia!

Potrivit raportului 2020 Media Trends & Predictions întocmit de Kantar, pe măsură ce canale media noi sau cele în creștere creează din ce în ce mai multe oportunități de advertising și conținut, abundența canalelor digitale îngreunează conexiunea cu consumatorul. Încrederea în marketingul bazat pe influenceri și noile canale media va scădea pe parcursul lui 2020. Va depinde foarte mult de marketeri dacă au înțeles ”lecțiile” din ultima vreme și anume acelea care indică un mai bun contact cu consumatorii, online și offline.

Noi reguli

În plus, cookie-urile de la terți dispar treptat, astfel că advertiserii vor trebui să găsească soluții alternative de măsurare a audiențelor. În timp ce cheltuielile publicitare pe platforme tech cresc, inovațiile tehnologice vor alinia engagement-ul la lumea reală.

Potrivit raportului, pentru industria de marketing 5G devine în sfârșit realitate, tehnologia generând mai multe căi de a ajunge la consumatori, însă va fi nevoie de o transformare notabilă din partea marketerilor. Piața tot mai aglomerată a platformelor de streaming va genera suprasaturare, consumatorilor fiindu-le din ce în ce mai greu să se decidă. Ciclul de marketing se va scurta, conținutul și vânzarea vor evolua de la cumpărăturile instant pe social media la cumpărături de pe TV și digital out-of-home.

No more lies

Brandurile își vor echilibra prezența digital cu experiențe verosimile, astfel se așteaptă o încetinire a ritmului de creștere a advertisingului digital. De asemena, brandurile se vor implica în problemele din societate în 2020. Având în vedere zonele în care investesc, se așteaptă ca în 2020 influence marketingul să se maturizeze pe măsură ce brandurile încep să trateze serios colaborările și măsurarea. E-sports, jocurile sportive electronice, devin mainstream în următorul an, oferind oportunități de profit platformelor media și advertiserilor.

Tendința media in-housing va continua în 2020, din ce în ce mai multe branduri își dezvoltă echipe interne de experți digitali. În plus, cookie-urile încep să dispară, mulți dintre marketeri rămânând fără informații iar legăturile directe dintre publisher și parteneri de măsurare vor permite măsurători cross-publisheri. Etica vieții private capătă prioritate din pricina schimbărilor legislative iar marketerii vor avea inițiative de personalizare care pun pe primul plan oamenii, mai degrabă decât tehnologia. 

Și, pentru o mai bună înțelegere a ceea ce se va întâmpla, pe larg, raportul Kantar se desfășoară aici - http://www.millwardbrown.com/DigitalPredictions/2020/index.html


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2019-12-27



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray

FOCUS MEDIA

Profesionalism focusat pe tine