2019-10-20 22:03

Ce fac românii în pauzele de publicitate de la tv

 |  20:24
Ce fac românii în pauzele de publicitate de la tv

80% dintre consumatorii români evită reclamele de la televizor. Ei schimbă postul tv sau fug să mănânce sau să fumeze, arată un studiu de specialitate, citat de Ziare.com.

Conform cercetarii iSense Solutions, principalul motiv pentru care romanii nu sunt interesati de reclamele de la televizor este faptul ca le considera plictisitoare si repetitive. In acelasi timp, 2 din 10 romani au instalate programe de Ad Block pentru publicitatea online.In timpul pauzei publicitare, 5 din 10 romani mananca sau fumeaza, ceea ce arata o axare a consumatorului pe placeri si pe propria persoana. De asemenea, consumatorii sunt multiscreen in timpul reclamelor de la TV, 60% utilizand in mod obisnuit smartphone-ul si 56% laptopul sau PC-ul. Sunt preferate activitatile de relaxare - acestia acceseaza social media (66% de pe smartphone si 70% de pe laptop/PC) sau joaca diverse jocuri (46% pe smartphone, 47% pe laptop/PC).Totodata, 7 din 10 consumatori vorbesc cu alte persoane, pe parcursul reclamelor TV, iar principalele canale digitale prin care ei comunica sunt: email-ul (64% utilizat de pe smartphone, iar 76% de pe laptop/PC) si messenger-ul (49% - smartphone, 49% - laptop/PC), in timp ce 69% dintre acestia vorbesc la telefon si 50% trimit sms-uri.Studiul arata, de asemenea, ca in timpul pauzei publicitare de la televizor, consumatorii cauta informatii diverse pe smartphone (65%) sau pe laptop/PC (72%). Cele mai cautate informatii online sunt cele referitoare la vreme (46%), reduceri/promotii (36%), sanatate si medicina (34%), sport (29%), bancuri/horoscop (27%), calatorii si vacante (25%).Potrivit datelor iSense Solutions, sursele de informatie care influenteaza consumatorul sa cumpere un produs, indiferent de tipul produsului, sunt: propria experienta (59%), motoarele de cautare (54%), recomandarile de la prieteni/rude (50%), site-urile magazinelor online (47%), site-urile producatorilor (43%), informatiile direct din magazin (41%) si site-urile care evalueaza diverse produse (40%).Studiul a fost realizat online de catre compania iSense Solutions, special pentru Digital Marketing Forum, pe un esantion de 500 de respondenti, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu varsta intre 18 si 65 de ani, din mediul urban din Romania, iar culegerea datelor a fost realizata in luna februarie 2016. Rezultatele au un grad de eroare de +/-4,3%, la un nivel de incredere de 95%.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2016-02-25



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE





PUBLICITATE


STARBAG




Saray