Această producție locală a pornit de la originalul „Bears from da hood”, serial inițial lansat în Ungaria în 2008, care până în prezent a ajuns la peste 200 de episoade, dovedind succesul și cererea pentru astfel de scurte pastile de umor. Ca urmare a ratingurilor mari, Comedy Central a invitat o echipă românească de comedie pentru a rescrie complet scenariul astfel încât acesta să reflecte cultura locală, scena și climatul public și, nu în ultimul rând, ghetoul românesc.
Proiectul a fost dezvoltat de unul dintre cele mai cunoscute grupuri independente de comedie din România, Sector 7. Cei doi membri responsabili pentru transformarea completă a scenariului sunt Alex Coteț și Raul Gheba, în timp ce Cătălin Babliuc și Costel Bojog au dat voce ursuleților de pluș.
Meleu, dublat de Costel Bojog (comediant stand-up în Club 99 și unul dintre membrii Comedy Club, o producție exclusivă a Comedy Central România) este un ursuleț hiperactiv cu gusturi vestimentare îndoielnice, cu o poreclă care ar trebui să-l facă să pară dur, când de fapt e numai gura de el.
Butoi, dublat de Cătălin Babliuc (tipul dur din clipurile sector 7) este dolofan și are vocea joasă, un ursuleț relaxat cu o poreclă pe care numai Meleu putea să i-o aleagă.
Cele două personaje locuiesc în Berceni și se adresează unul altuia după porecle, și nu după nume, cum bineînțeles că ar face orice băiat de cartier.
„Cel mai bine ne-am distrat când am început să creăm personajele și le-am făcut să sune ca niște urși de cartier din România, cu argoul și dialectele noastre și cu subiecte de discuție plauzibile. Cine are cele mai mișto haine, cine-i cel mai șmecher, cine bate pe cine? Băieții de cartier abordează anumite subiecte și au un stil specific, vorbesc ca niște analfabeți și fac mereu aceleași greșeli. Deși a fost amuzant, chiar a fost o provocare să îi facem pe ursuleții din Berceni să vorbească într-un argou nuanțat, credibil”, spune Alex Coteț, membru Sector 7.
Morr toți dușmanii va fi difuzat de Comedy Central în fiecare zi, în clipuri de 1-2 minute difuzate în timpul pauzelor publicitare, începând din această toamnă.