2020-04-03 06:24

De văzut: Filmul care a dat peste cap cinematografia RUSĂ

 |  20:32
De văzut: Filmul care a dat peste cap cinematografia RUSĂ

Încasările acestui film, lansat la sfârşitul lunii decembrie anul trecut în Rusia şi în ţările din CSI (Comunitatea Statelor Independente - 10 din cele 15 foste republici federale din URSS, mai puţin ţările baltice, Georgia şi Ucraina), au depăşit luni pragul de 3 miliarde de ruble - aproximativ 43,3 milioane de euro.

Filmul "Kholop" (trad. “Iobagul”), ce prezintă povestea unui tânăr răsfăţat, care se trezeşte în pielea unui iobag din secolul al XIX-lea, a devenit cel mai mare succes de box-office al cinematografiei ruseşti, potrivit unor statistici oficiale, după cum menționează AFP. Regizat de cineastul Klim Chipenko cu un buget de 160 de milioane de ruble, acest film ( https://www.youtube.com/watch?v=C8m6K_Er3BI) este devansat în box-office-ul rus din toate timpurile (filme ruseşti şi filme străine) doar de lungmetrajul "Avatar" al regizorului James Cameron, care a obţinut încasări de circa 3,6 miliarde de ruble (51,6 milioane de euro). Dintre filmele ruseşti, recordul era deţinut până acum de "Dvizhenie vverkh" (trad. "Mișcare în sus"), ce prezintă parcursul echipei masculine de baschet a fostei URSS la Jocurile Olimpice de la Munchen din 1972. Lansat în 2017, acest film a obţinut încasări de 3 miliarde de ruble.

"Nu ne aşteptam la un astfel de succes"

Filmul "Kholop", lansat în cinematografele ruseşti pe 26 decembrie 2019, spune povestea unui tânăr insolent din Rusia contemporană, care este convins că i se cuvine totul. Tatăl lui, un bogat om de afaceri, decide să îşi reeduce fiul şi recreează în acest scop Rusia din secolul al XIX-lea într-un sat abandonat. Tânărul se trezeşte în acel sat după un accident de automobil, convins că a călătorit înapoi în timp. Actorii de figuraţie prezenţi în sat încep să îl trateze ca pe un iobag. "Nu ne aşteptam la un astfel de succes", a declarat pentru AFP regizorul Klim Chipenko, în vârstă de 36 de ani. După părerea lui, succesul peliculei se datorează faptului că filmul se adresează tuturor spectatorilor, datei sale de lansare, dar şi unei doze de noroc.

Până luni,3 februarie, acest film a fost vizionat de peste 11,5 milioane de spectatori, potrivit kinobusiness.com.


Aparut in Puterea / Ultima modificare in data de: 2020-02-04



Parerea ta...

Doresc sa comentez



PUBLICITATE


Ultimele stiri


PUBLICITATE






PUBLICITATE


Conferinta-Business



Saray

FOCUS MEDIA

Profesionalism focusat pe tine