Pentru tot anul 2020, Ford a înregistrat prima pierdere netă de la Marea Recesiune – 1,3 miliarde de dolari – întrucât pandemia de coronavirus a perturbat producția și vânzările. Ford a raportat câștiguri ajustate înainte de dobânzi și impozite triple față de trimestrul 4 2019, la 1,7 miliarde de dolari, dar veniturile au scăzut cu 9%, la 36 miliarde dolari.
Producătorul auto a generat aproape 1,1 miliarde de dolari înainte de dobânzi și impozite în America de Nord în trimestrul respectiv, o creștere de 53%, cu o marjă de profit de 4,9%.
În 2018, Ford a anunțat că va investi 11 miliarde de dolari până în 2022 pe vehicule electrice, sumă crescută acum la 29 de miliarde de dolari până în 2025 pentru vehicule electrice și autonome, depășind angajamentul de 27 de miliarde de dolari al General Motors.
Directorul financiar al Ford, John Lawler, a declarat că cei mai mulți bani vor merge în dezvoltarea de vehicule electrice, dar a refuzat să spună câte modele vor apărea în gamă.
Ford a declarat că se așteaptă ca lipsa globală de semiconductori să reducă potențial producția sa globală din primul trimestru cu 10% până la 20%. Lawler a spus că Ford va oferi o privire mai detaliată asupra modului în care problema va afecta veniturile companiei atunci când va raporta rezultatele primului trimestru în aprilie.
În Europa, Ford a realizat un profit de 21 de milioane de dolari în trimestru, comparativ cu o pierdere de 199 de milioane de dolari din aceeași perioadă a anului trecut, deoarece își restructurează operațiunile în Europa și Rusia.