Harta a evidențiat, în cea mai mare parte a Vechiului Continent, zone în care producătorul auto a căutat să contribuie la creșterea numărului de încărcătoare rapide disponibile în următorii câțiva ani, cu ajutorul partenerilor locali. Ceea ce a fost puțin ciudat la hartă a fost că România părea decupată. La o inspecție mai atentă a hărții, a devenit evident că și Norvegia se afla în afara zonei evidențiate a continentului. Gest deliberat sau un fel de derapaj?
„Am făcut o greșeală și vrem să ne cerem scuze pentru asta. România este, desigur, o parte centrală a planului de mobilitate electrică al Volkswagen în Europa și ar fi trebuit să facă parte din toate hărțile folosite în timpul Power Day. Am revizuit deja harta”, a transmis Volkswagen, pentru Puterea.ro.
Și probabil că germanii au dreptate, deși, e cel puțin ciudat, ca o țară în care mașinile germane sunt în top să fie ignorată cu nonșalanță, mai ales că România e o țară UE, din 2007.