Clienții Lidl nu își vor mai pierde timpul stând la coadă. Schimbarea radicală făcută la nivelul magazinelor
:format(webp):quality(80)/https://www.puterea.ro/wp-content/uploads/2025/05/image-22.png)
S-a produs o schimbare uriașă în ceea ce privește lanțul de magazine Lidl, care va bucura clienții din toată România. În aplicație este acum disponibilă o funcție care scapă cumpărătorii de stat la cozi și le oferă acces rapid la reduceri.
Clienții Lidl nu vor mai sta la cozi
În aplicația Lidl se regăsește funcția Click & Pick, care are scopul de a simplifica sesiunile de cumpărături. Astfel, clienții au posibilitatea de a-și rezerva online produsele favorite și de a le ridica apoi din magazin. Campania în ceea ce privește funcționalitatea este activă până în data de 1 iunie 2025. Asta în funcție de stocurile disponibile în fiecare magazin, relatează România TV.
Retailerul a subliniat faptul că imaginile produselor din aplicație sunt cu titlu informativ. Nu reprezintă niciun fel de angajament contractual. Pentru a participa la campanie, utilizatorii trebuie, în primul rând, să aibă aplicația mobilă, disponibilă gratuit în Google Play, App Store și AppGallery. Aceasta oferă acces la o secțiune specială Click & Pick, fiind necesar să selecteze și magazinul preferat.
Vezi și: Alertă alimentară! Lidl retrage un produs ce ar putea fi contaminat cu Salmonella
Cum să-ți faci cumpărăturile mult mai simplu
Cu noua funcție, clienții Lidl vor putea să-și termine cumpărăturile în doar patru pași simpli. Produsele se adaugă în coșul virtual, apoi comanda trebuie confirmată. Compania transmite că utilizatorii vor putea vedea în aplicație intervalul de ridicare a comenzilor, iar orice modificare sau anulare a unei rezervări va fi anunțată prin e-mail.
Astfel, cunoscutul lanț de magazine Lidl România păstrează flexibilitatea plății la ridicare, adaptându-se nevoilor consumatorilor care preferă să inspecteze personal produsele înainte de a achita.