Puterea de promovare stă și în caserolele de unică folosință – iată de ce!

Publicat: 17 sept. 2025, 17:36, de Publyo.ro, în Advertoriale , ? cititori
Puterea de promovare stă și în caserolele de unică folosință - iată de ce!

Le vedem în restaurante, le primim la livrare, în diverse culori și compartimentări, sunt atât de comune și totuși nu ne dăm seama de importanța lor. Ați remarcat vreodată cât de practice sunt caserolele de unică folosință? Pentru cei care activează în Horeca, acestea sunt consumabile de care numaidecât trebuie să țină cont.

De ce sunt preferate caserolele de unică folosință?

Disponibile într-o varietate de culori, forme, mărimi, compartimentări, acestea deservesc livrării de meniuri. Permite astfel compartimentarea eficientă, fără a fi necesare mai multe tipuri de ambalaje. În casolete de unica folosinta pot fi puse porțiile de mâncare, plus garnitura. Capacul transparent permite vizualizarea meniului, ceea ce face mai apetisant totul.

Pentru a-și îndeplini misiunea, aceea de a fi de calitate, rezistente, de a prezenta impecabil meniul, ar trebui alese din rândul consumabilelor livrate de furnizor de încredere. Snick Ambalaje are disponibile în stoc imediat, generos și cu tot felul de discounturi aplicate, casolete de unică folosință și nu numai. Astfel de consumabile pot fi comandate online, din pagina oficială.

Ce unități din Horeca au nevoie de casolete de unică folosință?

Mai des sunt parte din stocul de consumabile de la restaurante care au livrare inclusă. Sunt la de bine folosite și în fast-food-uri, la self service, la firmele de catering sau cantine. Sunt preferate din motive practice, sunt sigure pentru alimentație și au un preț accesibil.

De ce au așa mare importanță consumabilele, ambalajele?

Sună ironic, ca ambalajele să fie la fel de importante ca preparatul în sine. Desigur că în primă fază acestea au doar un rol practic. Doar că, să nu uităm că acum există această tendință a servirii on the go. Suntem în era vitezei, trebuie să ne adaptăm la acest ritm. Prin urmare, nu mai este de ajuns ca un restaurant să ne furnizeze produs de calitate, contează și cum îl prezintă și cum îl livrează. Adică experiența culinară per total.

În condițiile în care consumatorii iau masa în mașină, servesc ceva rapid la birou, se așteaptă ca mici inconveniente să nu le strice pofta. Dacă un ambalaj nu este de calitate, dacă o caserolă nu are gramajul corespunzător, dacă un ambalaj nu arată atenția cu care a fost ales, nu va fi nicio experiență negativă, ci mai degrabă o neplăcere perpetuată. Cum ajută ambalajele? Sunt și ele instrumente de promovare, care pot clădi brand awareness.

Cum alegem consumabilele de unică folosință?

Având în vedere noile reglementări, mai întâi de toate ar fi bine să ne asigurăm că furnizorul în cauză are stoc de produse conforme. La ora actuală se impun cele din materiale biodegradabile, ca înlocuitoare pentru cele din plastic. Contează diversitatea și accesibilitatea acestora în stocul furnizorului. Dacă sunt și în promoție, cu atât mai bine – cei de la Snick Ambalaje sunt dispuși să ofere gratuit o sacoșă cu mostre celor care ar dori să testeze ambalajele, iar de discounturi nu duc lipsă. Acestea sunt aplicate în funcție de cantitatea de produs achiziționată sau de valoarea totală a comenzii.

Din punct de vedere practic, dimensiunea, capacitatea ambalajelor este importantă. Ce pare ușor de subestimat se referă la culoare sau alte detalii. Spre exemplu, capacele nu sunt doar pentru închidere, ci trebuie să asigure rol de etanșare. Culoarea ar trebui să țină cont de nuanțele brandului, iar imprimarea, deși opțională, ar putea contribui activ la promovare. Publicul se va obișnui cu o idee unitară, cu un design unitar și va asocia mereu un brand cu o anumită experiență.

Pentru cei care ar dori să comande ambalaje care vorbesc de la sine, mai ales despre calitate, pot accesa snick-ambalaje.com.