The Verge spune că schimbarea numelui este un secret atent păzit în acest moment și nici măcar toți liderii seniori din companie nu au cunoștință despre asta. Mark Zuckerberg a vorbit de mult despre dorința de a face din Facebook o companie metaverse și a făcut pași către acest obiectiv.
La începutul acestui an, Facebook a format o echipă și a vorbit despre adăugarea a 10.000 de locuri de muncă „înalt calificate” în Uniunea Europeană în următorii cinci ani pentru a-și construi experiențele de realitate virtuală și augmentată. Despre ce este metaverse sau metaunivers v-am povestit într-un newsletter. Puteți să vă abonați la newsletter aici.
Purtătorul de cuvânt al Facebook, Joe Osborne, a declarat că „nu comentăm zvonuri sau speculații”.
Nu este clar de cât timp Facebook are de gând să-și schimbe numele, dar este cu siguranță o distragere bună pentru investigațiile cu care se confruntă în prezent. Vom vedea dacă întradevăr își va schimba numele și care va fi acesta.