Aegon a înregistrat o creștere cu 39% a conturilor de pe platforma 24Aegon.ro

Publicat: 15 iun. 2021, 21:00, de Răzvan Zamfir, în Finanțe , ? cititori
Aegon a înregistrat o creștere cu 39% a conturilor de pe platforma 24Aegon.ro

Platforma 24Aegon.ro, dedicată clienților Aegon România care dețin asigurări de viață, a înregistrat o creștere a numărului de noi conturi de 39%, în 2020 față de 2019. Astfel, obiectivul stabilit pentru 2020, din punct de vedere al numărului de noi utilizatori ai platformei, a fost depășit cu 9%.

Cele mai multe conturi au fost create în perioada stării de urgență, în intervalul aprilie – mai 2020. Potrivit reprezentanților Aegon, acesta este un semnal pozitiv care arată că românii încep să se obișnuiască din ce în mai mult cu instrumentele online pe care le au la dispoziție și care le oferă acces oricând pentru a vedea situația asigurării lor, dar și pentru a face plăți. De asemenea, Aegon a alocat bugete mai mari în 2020, pentru a accelera automatizarea și pentru a facilita procesele online, iar semnalele indică că această tendință se va menține pe tot parcursul lui 2021. 

„Situația neplăcută adusă de pandemia COVID-19 ne-a oferit și oportunități interesante pentru dezvoltare, la nivel individual și de business. În domeniul administrării online a asigurărilor și, de fapt, în tot ceea ce înseamnă digitalizarea sistemului bancar și de asigurări, România este în urma foarte multor țări din vestul Europei. Deși digitalizarea a fost tot timpul printre prioritățile noastre, în 2020, atât noi, cât și clienții, ne-am concentrat mult mai mult pe tot ceea ce înseamnă migrarea online a serviciilor. Mă bucur să văd că românii sunt tot mai deschiși spre a utiliza platforma 24Aegon, în îmbunătățirea căreia investim constant”, a spus Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.

Dispozitivele prin intermediul cărora clienții efectuează operațiunile sunt telefonul mobil, în proporție de 57% și desktop-ul, pentru 42%, tableta fiind utilizată de un procent foarte mic, 1%. O sesiune pe platformă a durat, în medie, patru minute. 

În 2020, compania a implementat și opțiunea de a efectua plata primelor restante direct din platformă, în vederea repunerii în vigoare a contractului de asigurare. Această facilitate ajută și la eficientizarea proceselor interne, dar oferă și clienților rapiditate, simplitate și control.