ANPC a lansat Ghidul de Călătorie Euro 2020 prin Centrul European al Consumatorilor

Publicat: 09 iun. 2021, 15:40, de Aurel Drăgan, în Turism , ? cititori
ANPC a lansat Ghidul de Călătorie Euro 2020 prin Centrul European al Consumatorilor
ANPC

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a lansat, cu doar câteva zile înainte de începerea Campionatului European de Fotbal, Ghidul de Călătorie EURO 2020, realizat prin intermediul Centrului European al Consumatorilor – ECC Romania.

Acest Ghid se adresează consumatorilor români și străini prezenți în perioada imediat următoare în București pentru a asista la cele patru meciuri găzduite de România în cadrul competiției.

Consumatorii pot găsi în Ghid sfaturi utile privind biletele și accesul pe stadioane, drepturile pe care le au atunci când călătoresc cu avionul sau când fac achiziții în timpul șederii în Capitala României, dar și informații despre transportul local și servicii medicale de urgență.

Ghidul elaborat de ANPC prin intermediul ECC Romania va fi distribuit în diverse puncte special amenajate pentru diseminarea de informații utile către suporterii care vor vizita Bucureștiul cu ocazia Euro 2020, dar poate fi accesat și descărcat și online, atât în limba română, cât și în engleză, de pe site-ul ECC Romania.

La lansare au fost prezenți Claudiu Dolot, Președinte, ANPC, Irina Chirițoiu, Director ECC Romania și Paul Anghel, Director General, ANPC.

”Mă bucur că, alături de colegii noștri de la ECC România, am reușit să realizăm un material complet de informare pentru consumatorii români și străini care ne vor vizita orașul, cu ocazia Euro 2020, unii poate pentru prima dată. Avem în față acum un ghid extins care conține recomandări referitoare la drepturile consumatorilor în cazul achizițiilor de bunuri și servicii, dar și informații utile, practice, necesare suporterilor prezenți pe stadioane și în Capitală”, a declarat Președintele ANPC, Claudiu Dolot.

Ghidul poate fi descărcat de aici:

Centrul European al Consumatorilor – ECC Romania face parte din Rețeaua Centrelor Europene ale Consumatorilor (ECC-Net) care include 30 de centre din toate cele 27 de state membre ale UE plus Islanda, Norvegia și Marea Britanie. Centrele oferă informații, consiliere și asistență gratuite și personalizate consumatorilor care au probleme cu tranzacțiile transfrontaliere efectuate într-o altă țară din cadrul rețelei.

ECC Romania este organizat și funcționează ca Direcție în cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor și este cofinanțat de Uniunea Europeană și de Guvernul României.