Stroll, un miliardar canadian, a condus un plan de salvare a companiei de 535 milioane de lire sterline în 2020 și deține o participație de 22%, potrivit datelor compilate de Bloomberg.
Mercedes-Benz ar putea furniza baterii producătorului de automobile, a spus Stroll, deși Aston Martin analizează toate opțiunile. Compania mamă a Mercedes, Daimler deține o participație de 20% la Aston Martin.
Angajamentul firmei de a construi mașini în Marea Britanie vine într-un moment în care țara se luptă să atragă investiții după Brexit. Deși națiunea încă se bucură de comerț fără tarife cu Uniunea Europeană, documentele suplimentare și legile complexe privind originea componentelor au creat fricțiuni pentru exportatori.
Alt mare producător, Stellantis, cu două fabrici în Marea Britanie, caută sprijin guvernamental pentru a construi vehicule electrice la uzina sa Vauxhall din Portul Ellesmere, Anglia. Cu toate acestea, țara este în frunte cu reglementarea vehiculelor electrice, cu intenția de a interzice vânzarea de vehicule noi pe gaz și diesel până în 2030.
Aston Martin nu a obținut profit de când a devenit publică în 2018, dar Stroll și-a stabilit obiective ca producătorul auto de lux să ajungă la un profit de 500 de milioane de lire sterline până în 2025. De asemenea, Stroll a readus compania la cursele de Formula 1.