Banii tăi, de la Poșta Română, direct pe card. Un nou serviciu financiar lansat în toată țara
:format(webp):quality(80)/https://www.puterea.ro/wp-content/uploads/2025/06/jaf-posta-romana-1748760906.jpg)
Poșta Română, în parteneriat cu Visa și CEC Bank, a lansat un serviciu financiar care permite depunerea de numerar direct pe cardurile bancare, indiferent de banca emitentă. Serviciul este disponibil în peste 1.500 de oficii poștale și prin rețeaua mobilă a curierilor poștali, oferind o soluție modernă, accesibilă și rapidă pentru populație și companii.
Depunere rapidă de numerar, direct pe card, de la Poșta Română
Noul serviciu lansat de Poșta Română le permite românilor să depună bani în numerar direct pe cardurile bancare, fără a merge la bancă și fără a fi nevoie ca beneficiarul să aibă cont la CEC Bank. Depunerile se pot face în peste 1.500 de oficii poștale, iar în zonele unde acestea nu sunt ușor accesibile, serviciul poate fi folosit prin intermediul celor peste 9.000 de terminale PDA ale curierilor poștali.
„Prin intermediul acestei iniţiative, persoanele fizice şi juridice vor putea depune numerar în peste 1.500 de oficii poştale şi prin reţeaua extinsă de peste 9.000 de terminale PDA aflate în dotarea curierilor poştali. Sumele depuse vor fi transferate rapid şi în siguranţă”, a transmis Poșta Română.
Directorul general al Poștei Române, Valentin Ștefan, a explicat că lansarea acestui serviciu este o dovadă a modernizării instituției și a rolului ei în digitalizarea țării. El a subliniat că rețeaua extinsă a Poștei este unică în România și permite acest tip de acces facil, inclusiv în zonele rurale.
„Suntem singura instituţie capabilă să ofere acest serviciu la nivel naţional, datorită reţelei noastre extinse”, a declarat Valentin Ştefan.
Poșta Română, partener strategic în digitalizarea României
Valentin Ștefan a prezentat și viziunea de ansamblu a instituției pe care o conduce. Potrivit acestuia, Poșta Română se transformă treptat într-un ghișeu universal, capabil să furnizeze servicii moderne și utile cetățenilor, în parteneriat cu instituțiile statului.
„Poşta Română nu mai este doar o instituţie tradiţională, ci un partener activ al statului în procesul de digitalizare a României. Îi mulţumesc domnului Gregor Teodorescu şi echipei sale din cadrul Unităţii de Afaceri Servicii Financiare pentru că au făcut un prim pas important către transformarea Poştei Române într-un ghişeu universal şi un partener strategic al statului român”, a afirmat directorul general.
Prin acest proiect, compania dorește să simplifice accesul la servicii financiare pentru cetățeni, indiferent de zona în care locuiesc sau de gradul lor de familiarizare cu instrumentele bancare.
Noul serviciu se adresează atât locuitorilor din orașe, dar mai ales celor din mediul rural, care adesea nu au acces la sucursale bancare sau ATM-uri. Depunerea banilor direct pe card, fără a ieși din localitate, reprezintă o economie importantă de timp și bani pentru aceste comunități.
„Lansarea noului serviciu prin care se poate depune numerar direct pe cardurile bancare reprezintă încă un pas înainte în misiunea noastră de a fi alături de români, oriunde s-ar afla în ţară”, a declarat Valentin Ştefan.