Care este numărul de telefon al Wizz Air pentru România fără suprataxă și fără așteptări

Călătorii care au întrebări sau nelămuri legate de rezervările de bilete de avion de la Wiz Air întâmpină, de regulă, dificultăți în a contacta compania. Wizz Air pune la dispoziție un chat, valabil doar în limba engleză, sau un număr de telefon cu taxă, care costă 1,19 euro pe minut.

Numărul de telefon alocat de Wizz Air pentru pasagerii români este 0900 310 020. Personal, am sunat la acest număr și mi s-a spus că este nealocat. Tariful este de 1,19 euro pe minut, dar poate fi chiar mai mare, în cazul în care aveți întrebări suplimentare. Programul de lucru cu publicul este de luni până vineri, între orele 9 și 18.00. Pentru limba engleză, programul call center-ului Wizz Air este non-stop, 24/7.

Ei bine, puteți suna la Wizz Air și la tarif normal, unde veți fi preluat de un consultant vorbitor de limba română. Fără așteptări, fără plăți suplimentare. Numărul de telefon unde puteți suna la Wizz Air fără suprataxă este 0040 312 294 796. Este un număr de telefon dedicat persoanlor cu dizabilități și solicitărilor speciale. Personal am sunat la acest număr, am fost preluată de către un operator în câteva secunde, mi-am expus problema specială, respectiv modificarea unei rezervări, iar solicitarea mi-a fost rezolvată instant. Fără suprataxă, fără emailuri, fără formulare de completat.

Wizz Air este o companie aeriană low-cost maghiară, deținută de Wizz Air Holdings Plc și axată pe zboruri în Europa, de tip low-cost. În România operează zboruri aeriene din aproape toate aeroporturile, către foarte multe destinații.

Citește și Ai fost sunat la telefon de 0372403330. Ce trebuie să faci

64 COMENTARII

  1. Sunteți o companie NESERIOASA ori aveți personal INCOMPETENT
    SUNTEȚI CEI MAI NESERIOȘI. OAMENII TREBUIE SA PLATEASCA CATE 2/3 BILETE LA VOI CA SA PLECE INAPOI DE UND3 AU VENIT.
    VOI FACE PLANGERE LA TRIBUNAL COMPANIEI VOASTRE

  2. Buna ziua, copilul meu este nascut in Italia si detine buletin italian , are cetatenia, Italiana tatal fetitei este italian, Din motive de serviciu tatal fetitei nu poate sa vina cu noi in Rominia la intoarcere copilul in Italia are nevoie de inputernicire din partea tatalui si este valabila cartea de identitate?

  3. Nu va pot spune „Buna ziua”, fiindca nu este deloc.
    Stiu doar ce urmeaza sa fac.VA VOI DA IN JUDECATA.SIGUR VOI AVEA CASTIG DE CAUZA.
    De ce anulati convorbirile ,cant tu stai ca prostul si iti astepti randul?Am pastrat dovada ca am incercat sa iau legatura cu compania de peste 10 ori.Nu este admisibil cand ajunci al 5-lea ….sa o iei de la capata ,iar si iar.
    Asta inseamna lasitate.
    Daca anulati zborurile, de ce nu anuntati din timp?Se platesc bani grei pe drum ca sa ajungi la timp la aeroport si pe urma????
    Te intorci cu coada intre picioare,dand alti bani pe transport.
    Maine se va intampla la fel?
    Stau sa ma chinuiesc sa mi aduc copilul acasa prin alte rute ocolitoare si alte aeroporturi,alte tari,ca apoi sa platesc trenul pana acasa din cauza incompetentei voastre.
    Este o mizerie tot ce se intampla si pana nu o sa mi platiti daune consistente nu o sa ma las.
    Mai bine in faliment si lasati pe altii care sunt seriosi si isi pot onora serviciile.
    Blietele se iau cu mult timp inainte, va folositi de ei ,iar serviciile voastre sunt ce cea mai proasta calitate.

    RUSINE, SUNTETI O MARE RUSINE SI DEZAMAGIRE1

  4. Nu va pot spune „Buna ziua”, fiindca nu este deloc.
    Stiu doar ce urmeaza sa fac.VA VOI DA IN JUDECATA.SIGUR VOI AVEA CASTIG DE CAUZA.
    De ce anulati convorbirile ,cant tu stai ca prostul si iti astepti randul?Am pastrat dovada ca am incercat sa iau legatura cu compania de peste 10 ori.Nu este admisibil cand ajunci al 5-lea ….sa o iei de la capata ,iar si iar.
    Asta inseamna lasitate.
    Daca anulati zborurile, de ce nu anuntati din timp?Se platesc bani grei pe drum ca sa ajungi la timp la aeroport si pe urma????
    Te intorci cu coada intre picioare,dand alti bani pe transport.
    Maine se va intampla la fel?
    Stau sa ma chinuiesc sa mi aduc copilul acasa prin alte rute ocolitoare si alte aeroporturi,alte tari,ca apoi sa platesc trenul pana acasa din cauza incompetentei voastre.
    Este o mizerie tot ce se intampla si pana nu o sa mi platiti daune consistente nu o sa ma las.
    Mai bine in faliment si lasati pe altii care sunt seriosi si isi pot onora serviciile.
    Blietele se iau cu mult timp inainte, va folositi de ei ,iar serviciile voastre sunt ce cea mai proasta calitate.

    RUSINE, SUNTETI O MARE RUSINE SI DEZAMAGIRE!

    • Copilul poate parasi o tara singur, fara insotitor, doar curespectarea legislatiei im vigoare. Consultati legislatia si dupa ce obtineti documentele, faceti rezervarea de zbor. Wizzair nu are nicio treaba cu chestia asta. oricine este primit la bord daca are documente legale.

  5. Am calatorit cu wezzair cumparate bilete cu 2 luni innainte si la aeroport am primit bilet in standbuy si cu loc 0 Am asteptat sa urce toti si au mai rama locuri libere si numai asa mau luat Nu pot sa va spun prin ce am trecut , pasaportul expira a 2 a zi si deci riscam sa nu pot merge acasa Deci vind cite 2 bilete pe loc si daca ai norocul ca cineva sa piarda avionul vei calatorii

  6. Acum sa zic și eu experienta mea cu wizz. A trebuit sa anulez un bilet de avion de 4 persoane, partea buna este ca am putut sa îl anulez ușor partea proasta este ca ma costat cât toate bileletele sa il anulez și înapoi nu îmi revenea nici un leu 1900 de lei aruncați pe geam în mai puțin de o zi.

  7. Bună ziua din greșeală am pus pe bilet doar un singur nume Rodica în buletin am 2 nume Rodica-Anisoara nu am remarcat și am făcut deja plata .Este vreo problema si cum se poate repara
    MULȚUMESC FRUMOS

  8. Buna ziua, am facut rezervare, am incercat sa platesc , mi au spus, ca plata nu à putut fi facuta , dar rezevarea o am pe email, nu am confirmare de plata. Ce pot face pentru à beneficia de rezrvare fara sa m ai platesc odata ?

  9. Buna ziua,în data de 24 septembrie am avut zbor Iași Madrid când am ajuns acolo am avut surpriza să ajungem fără bagajul de cala. Am făcut reclamație nu mi-a răspuns nimeni, sun și nu-mi răspunde nimeni. Am fost în aeroport la Madrid însă au zis ca nu a venit nici un bagaj de la Iași la Madrid. Numărul zborului JMBUVE și numarul reclamație MAD W611597. Avem o luna si nu am primit nici un raspuns toți pasagerii care am fost

    • Bună seara ,și eu sunt în situația dvs ,vi s-au returnat bagajele ?mie nici acum sunt aproximativ 3 săptămâni, am avut zborul la 17dec2022 hamburg-otopeni .
      Mulțumesc aștept un răspuns sunt disperata (am toate lucrurile plus pastilele jnima ,depresie etc )

    • Bună seara
      Îmi puteți spune dacă ați recuperat bagajul într-un final? Am avut zborul pe data de 17dec 2022 și nici pana în ziua de astăzi sunt aproape 3 sapt nu am primit bagajul
      Va mulțumesc dacă mi-ati răspunde

  10. O companie de toată jena😡😡😡
    Aveam astăzi zbor către Romania din Aeroportul Baden Baden .Nu puteam face online chek-in ,tot din cauza lor..ajung la aeroport Pt CHECK-in și doamna îmi spune ca nu mai sunt locuri…Ha?cum este posibil așa ceva?biletul fiind cumpărat din August 💁‍♀️.
    Este posibil sa vindeți bilete mai mult decât capacitatea permisă💁‍♀️💁‍♀️💁‍♀️.
    Oribiliiiii😡😡😡😡😡

    • Daaa,zilnic rămân călători fără loc, pentru ca vând bilete peste capacitatea avionului. Eu sunt unul. Nimeni nu rezolva situația. La reclamata depusa răspunsul e unul negativ, ei nu sunt responsabili. Deci, noi călătorii suntem vinovați ca le cumpărăm biletele, ca sa-si bata joc de noi. În ziua în care mi s-a refuzat îmbarcarea mai erau 8 sau 9 persoane în situația mea, la acel zbor.

      • Da,desigur ei nu sunt responsabili de nimic la orice dar oare cine este responsabil ptr tot dacă nu ei ?
        Se știa clar ca ne urăsc, ca na doar sunt unguri …dar numai functionati ca și companie pe teritoriul nostru și nu va mai bateți joc de noi ,foarte urat

  11. De ce se nu respectați locurile cumpărate cu taxa plus?Am primit locurile in coada avionului unde pretul este mai ieftin cu 20 euro de loc,CIne imi da bani înapoi ptr toata familia cursa dus intors ptr a 2 oară intamplata?

  12. Nu reușesc să mă conectez pentru a-mi putea cumpăra bilete de avion. Nu imi este recunoscută parola și adresa de e-mail pentru Wizz Air .
    Am incercat să-mi recuperez parola,dar nu reușesc. Ce pot face in acest caz?

  13. Bună seara , nu pot sa va spun decât ca sunt foarte dezamăgită, mi-au pierdut bagajul prin simplu fapt ca au greșit numele pe bagajul meu ,stau și sun zi de zi la aeroport la București și bagajul meu nu este, se fac 3 săptămâni, plus ca am plătit și o taxa de 61 de euro fiindcaam depășit cu aprox 6 kg ,este inadmisibil asa ceva ,conținea toate lucrurile mele ,foarte importante fiind pastile de inima și tensiune ,și momentan nu le pot procura ,mulțumesc wizz air pentru tot deranjul și nervii făcuți
    Voi merge mai departe nu pot lasa asa

  14. Sa ajungi pe data de 17dec22, la București și sa stai ca un prost sa aștepți bagajul aprox 3 ore ,dupa care sa ți se spună ca bagajul Tau nu este ,momentan nu le apare nimic în sistem ,cine plătește ptr asta ?

  15. Tatal meu a cumparat bilet dus Belgia si acum i sa spus ca a cumparat biletuö dar nu are loc ,ce drac de companie aeriana sunteti ,nici la autobuz nu se face asa se vand bilete cate locuri sunt ….la voi se merge in picioare sau pur di simplu le anulati ca nu inteleg

  16. Buna ziua, In Iasi aveti personal incompetent si care indirect ia spaga, adica nu se elibereaza factura s-au chitanta pe greutatea bagajului in plus. Scaunele si mobilierul in avion sunt murdare si foarte mirositoare, un miros neplacut, Wizz Air o companie mizerabila de ultima speta dintre toate companiile. Personalul-ROMANCELE sunt foarte strigente si cu un comportament grosolan in aeroportu International IASI.

  17. A m schimbat data de zbor la cursa XIDPPT pentru sâmbătă 1 aprilie 2023 și GO Prime, prin care am făcut modificarea, m-a asigurat că totul e în ordine și că voi primi o confirmare de la WIZZ AIR,dar n-am primit nici o confirmare…Referența zborului este 10694164146 ..
    PROF. IOAN MUSTATA

  18. Buna ziua eu am cumpărat la Wizz air trei rute pe 20/03/23 Iași -Madrid 20/03/23 Madrid -Roma 21/03.23 Roma -Chisinau .Ruta 21/03/23 a fost anulată .Dar deja eu nam necesitate de ruta Madrid -Roma 20/03/23 din cauza voastră aș vrea să-mi întoarcă banii ca să-mi procur o rută la alte companii ca sa pot reveni acasă.

  19. Buna ziua ,am facut o rezervare la un zbor dus intors la compania dvs intrebarea mea este urmatoarea la pasagerul Mihnea Bogdan- Eugen am omis in rezervare sa scriem unul din prenume EUGEN, astfel ca in rezervare apare Mihnea Bogdan. As dori sa stiu daca este o problema la inbarcare iar daca este va rugam sa ne ajutati sa corectam acest lucru. MULTUMESC

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole...

Cele mai citite articole

Hamburger cu carne de plastic la McDonald’s în București EXCLUSIV

Hamburger cu carne de plastic la McDonald’s, da ați citit bine. Ieri am avut parte de cea  mai urâtă experință pe care o puteam...

SRI te caută! Nu te ascunde, te vor găsi ei!

SRI face angajări. Caută ofițeri specialiști IT&C, vorbitori de limbi străine și luptători antitero. Candidații interesați de o carieră în SRI trebuie să îndeplinească...