Care este numărul de telefon al Wizz Air pentru România fără suprataxă și fără așteptări

Călătorii care au întrebări sau nelămuri legate de rezervările de bilete de avion de la Wiz Air întâmpină, de regulă, dificultăți în a contacta compania. Wizz Air pune la dispoziție un chat, valabil doar în limba engleză, sau un număr de telefon cu taxă, care costă 1,19 euro pe minut.

Numărul de telefon alocat de Wizz Air pentru pasagerii români este 0900 310 020. Personal, am sunat la acest număr și mi s-a spus că este nealocat. Tariful este de 1,19 euro pe minut, dar poate fi chiar mai mare, în cazul în care aveți întrebări suplimentare. Programul de lucru cu publicul este de luni până vineri, între orele 9 și 18.00. Pentru limba engleză, programul call center-ului Wizz Air este non-stop, 24/7.

Ei bine, puteți suna la Wizz Air și la tarif normal, unde veți fi preluat de un consultant vorbitor de limba română. Fără așteptări, fără plăți suplimentare. Numărul de telefon unde puteți suna la Wizz Air fără suprataxă este 0040 312 294 796. Este un număr de telefon dedicat persoanlor cu dizabilități și solicitărilor speciale. Personal am sunat la acest număr, am fost preluată de către un operator în câteva secunde, mi-am expus problema specială, respectiv modificarea unei rezervări, iar solicitarea mi-a fost rezolvată instant. Fără suprataxă, fără emailuri, fără formulare de completat.

Wizz Air este o companie aeriană low-cost maghiară, deținută de Wizz Air Holdings Plc și axată pe zboruri în Europa, de tip low-cost. În România operează zboruri aeriene din aproape toate aeroporturile, către foarte multe destinații.

Citește și Ai fost sunat la telefon de 0372403330. Ce trebuie să faci

92 COMENTARII

  1. Sunteți o companie NESERIOASA ori aveți personal INCOMPETENT
    SUNTEȚI CEI MAI NESERIOȘI. OAMENII TREBUIE SA PLATEASCA CATE 2/3 BILETE LA VOI CA SA PLECE INAPOI DE UND3 AU VENIT.
    VOI FACE PLANGERE LA TRIBUNAL COMPANIEI VOASTRE

  2. Buna ziua, copilul meu este nascut in Italia si detine buletin italian , are cetatenia, Italiana tatal fetitei este italian, Din motive de serviciu tatal fetitei nu poate sa vina cu noi in Rominia la intoarcere copilul in Italia are nevoie de inputernicire din partea tatalui si este valabila cartea de identitate?

  3. Nu va pot spune „Buna ziua”, fiindca nu este deloc.
    Stiu doar ce urmeaza sa fac.VA VOI DA IN JUDECATA.SIGUR VOI AVEA CASTIG DE CAUZA.
    De ce anulati convorbirile ,cant tu stai ca prostul si iti astepti randul?Am pastrat dovada ca am incercat sa iau legatura cu compania de peste 10 ori.Nu este admisibil cand ajunci al 5-lea ….sa o iei de la capata ,iar si iar.
    Asta inseamna lasitate.
    Daca anulati zborurile, de ce nu anuntati din timp?Se platesc bani grei pe drum ca sa ajungi la timp la aeroport si pe urma????
    Te intorci cu coada intre picioare,dand alti bani pe transport.
    Maine se va intampla la fel?
    Stau sa ma chinuiesc sa mi aduc copilul acasa prin alte rute ocolitoare si alte aeroporturi,alte tari,ca apoi sa platesc trenul pana acasa din cauza incompetentei voastre.
    Este o mizerie tot ce se intampla si pana nu o sa mi platiti daune consistente nu o sa ma las.
    Mai bine in faliment si lasati pe altii care sunt seriosi si isi pot onora serviciile.
    Blietele se iau cu mult timp inainte, va folositi de ei ,iar serviciile voastre sunt ce cea mai proasta calitate.

    RUSINE, SUNTETI O MARE RUSINE SI DEZAMAGIRE1

  4. Nu va pot spune „Buna ziua”, fiindca nu este deloc.
    Stiu doar ce urmeaza sa fac.VA VOI DA IN JUDECATA.SIGUR VOI AVEA CASTIG DE CAUZA.
    De ce anulati convorbirile ,cant tu stai ca prostul si iti astepti randul?Am pastrat dovada ca am incercat sa iau legatura cu compania de peste 10 ori.Nu este admisibil cand ajunci al 5-lea ….sa o iei de la capata ,iar si iar.
    Asta inseamna lasitate.
    Daca anulati zborurile, de ce nu anuntati din timp?Se platesc bani grei pe drum ca sa ajungi la timp la aeroport si pe urma????
    Te intorci cu coada intre picioare,dand alti bani pe transport.
    Maine se va intampla la fel?
    Stau sa ma chinuiesc sa mi aduc copilul acasa prin alte rute ocolitoare si alte aeroporturi,alte tari,ca apoi sa platesc trenul pana acasa din cauza incompetentei voastre.
    Este o mizerie tot ce se intampla si pana nu o sa mi platiti daune consistente nu o sa ma las.
    Mai bine in faliment si lasati pe altii care sunt seriosi si isi pot onora serviciile.
    Blietele se iau cu mult timp inainte, va folositi de ei ,iar serviciile voastre sunt ce cea mai proasta calitate.

    RUSINE, SUNTETI O MARE RUSINE SI DEZAMAGIRE!

    • Copilul poate parasi o tara singur, fara insotitor, doar curespectarea legislatiei im vigoare. Consultati legislatia si dupa ce obtineti documentele, faceti rezervarea de zbor. Wizzair nu are nicio treaba cu chestia asta. oricine este primit la bord daca are documente legale.

  5. Am calatorit cu wezzair cumparate bilete cu 2 luni innainte si la aeroport am primit bilet in standbuy si cu loc 0 Am asteptat sa urce toti si au mai rama locuri libere si numai asa mau luat Nu pot sa va spun prin ce am trecut , pasaportul expira a 2 a zi si deci riscam sa nu pot merge acasa Deci vind cite 2 bilete pe loc si daca ai norocul ca cineva sa piarda avionul vei calatorii

  6. Acum sa zic și eu experienta mea cu wizz. A trebuit sa anulez un bilet de avion de 4 persoane, partea buna este ca am putut sa îl anulez ușor partea proasta este ca ma costat cât toate bileletele sa il anulez și înapoi nu îmi revenea nici un leu 1900 de lei aruncați pe geam în mai puțin de o zi.

  7. Bună ziua din greșeală am pus pe bilet doar un singur nume Rodica în buletin am 2 nume Rodica-Anisoara nu am remarcat și am făcut deja plata .Este vreo problema si cum se poate repara
    MULȚUMESC FRUMOS

  8. Buna ziua, am facut rezervare, am incercat sa platesc , mi au spus, ca plata nu à putut fi facuta , dar rezevarea o am pe email, nu am confirmare de plata. Ce pot face pentru à beneficia de rezrvare fara sa m ai platesc odata ?

  9. Buna ziua,în data de 24 septembrie am avut zbor Iași Madrid când am ajuns acolo am avut surpriza să ajungem fără bagajul de cala. Am făcut reclamație nu mi-a răspuns nimeni, sun și nu-mi răspunde nimeni. Am fost în aeroport la Madrid însă au zis ca nu a venit nici un bagaj de la Iași la Madrid. Numărul zborului JMBUVE și numarul reclamație MAD W611597. Avem o luna si nu am primit nici un raspuns toți pasagerii care am fost

    • Bună seara ,și eu sunt în situația dvs ,vi s-au returnat bagajele ?mie nici acum sunt aproximativ 3 săptămâni, am avut zborul la 17dec2022 hamburg-otopeni .
      Mulțumesc aștept un răspuns sunt disperata (am toate lucrurile plus pastilele jnima ,depresie etc )

    • Bună seara
      Îmi puteți spune dacă ați recuperat bagajul într-un final? Am avut zborul pe data de 17dec 2022 și nici pana în ziua de astăzi sunt aproape 3 sapt nu am primit bagajul
      Va mulțumesc dacă mi-ati răspunde

  10. O companie de toată jena😡😡😡
    Aveam astăzi zbor către Romania din Aeroportul Baden Baden .Nu puteam face online chek-in ,tot din cauza lor..ajung la aeroport Pt CHECK-in și doamna îmi spune ca nu mai sunt locuri…Ha?cum este posibil așa ceva?biletul fiind cumpărat din August 💁‍♀️.
    Este posibil sa vindeți bilete mai mult decât capacitatea permisă💁‍♀️💁‍♀️💁‍♀️.
    Oribiliiiii😡😡😡😡😡

    • Daaa,zilnic rămân călători fără loc, pentru ca vând bilete peste capacitatea avionului. Eu sunt unul. Nimeni nu rezolva situația. La reclamata depusa răspunsul e unul negativ, ei nu sunt responsabili. Deci, noi călătorii suntem vinovați ca le cumpărăm biletele, ca sa-si bata joc de noi. În ziua în care mi s-a refuzat îmbarcarea mai erau 8 sau 9 persoane în situația mea, la acel zbor.

      • Da,desigur ei nu sunt responsabili de nimic la orice dar oare cine este responsabil ptr tot dacă nu ei ?
        Se știa clar ca ne urăsc, ca na doar sunt unguri …dar numai functionati ca și companie pe teritoriul nostru și nu va mai bateți joc de noi ,foarte urat

  11. De ce se nu respectați locurile cumpărate cu taxa plus?Am primit locurile in coada avionului unde pretul este mai ieftin cu 20 euro de loc,CIne imi da bani înapoi ptr toata familia cursa dus intors ptr a 2 oară intamplata?

  12. Nu reușesc să mă conectez pentru a-mi putea cumpăra bilete de avion. Nu imi este recunoscută parola și adresa de e-mail pentru Wizz Air .
    Am incercat să-mi recuperez parola,dar nu reușesc. Ce pot face in acest caz?

  13. Bună seara , nu pot sa va spun decât ca sunt foarte dezamăgită, mi-au pierdut bagajul prin simplu fapt ca au greșit numele pe bagajul meu ,stau și sun zi de zi la aeroport la București și bagajul meu nu este, se fac 3 săptămâni, plus ca am plătit și o taxa de 61 de euro fiindcaam depășit cu aprox 6 kg ,este inadmisibil asa ceva ,conținea toate lucrurile mele ,foarte importante fiind pastile de inima și tensiune ,și momentan nu le pot procura ,mulțumesc wizz air pentru tot deranjul și nervii făcuți
    Voi merge mai departe nu pot lasa asa

  14. Sa ajungi pe data de 17dec22, la București și sa stai ca un prost sa aștepți bagajul aprox 3 ore ,dupa care sa ți se spună ca bagajul Tau nu este ,momentan nu le apare nimic în sistem ,cine plătește ptr asta ?

  15. Tatal meu a cumparat bilet dus Belgia si acum i sa spus ca a cumparat biletuö dar nu are loc ,ce drac de companie aeriana sunteti ,nici la autobuz nu se face asa se vand bilete cate locuri sunt ….la voi se merge in picioare sau pur di simplu le anulati ca nu inteleg

  16. Buna ziua, In Iasi aveti personal incompetent si care indirect ia spaga, adica nu se elibereaza factura s-au chitanta pe greutatea bagajului in plus. Scaunele si mobilierul in avion sunt murdare si foarte mirositoare, un miros neplacut, Wizz Air o companie mizerabila de ultima speta dintre toate companiile. Personalul-ROMANCELE sunt foarte strigente si cu un comportament grosolan in aeroportu International IASI.

    • Am patit exact la fel in Milano. Cand ne intoarcem acasa…surpriza, nu am putut sub nici o forma sa fac check in. Am platit la aeroport check-in ul o groaza de bani. Niste ordinari. Cum ati rezolvat? Eu vreau sa ii dau in judecata!

  17. A m schimbat data de zbor la cursa XIDPPT pentru sâmbătă 1 aprilie 2023 și GO Prime, prin care am făcut modificarea, m-a asigurat că totul e în ordine și că voi primi o confirmare de la WIZZ AIR,dar n-am primit nici o confirmare…Referența zborului este 10694164146 ..
    PROF. IOAN MUSTATA

  18. Buna ziua eu am cumpărat la Wizz air trei rute pe 20/03/23 Iași -Madrid 20/03/23 Madrid -Roma 21/03.23 Roma -Chisinau .Ruta 21/03/23 a fost anulată .Dar deja eu nam necesitate de ruta Madrid -Roma 20/03/23 din cauza voastră aș vrea să-mi întoarcă banii ca să-mi procur o rută la alte companii ca sa pot reveni acasă.

  19. Buna ziua ,am facut o rezervare la un zbor dus intors la compania dvs intrebarea mea este urmatoarea la pasagerul Mihnea Bogdan- Eugen am omis in rezervare sa scriem unul din prenume EUGEN, astfel ca in rezervare apare Mihnea Bogdan. As dori sa stiu daca este o problema la inbarcare iar daca este va rugam sa ne ajutati sa corectam acest lucru. MULTUMESC

  20. Buna cum procedam daca am cumparat deja biletele din Paris spre Iasi si am observat ca pasaportul copilului de 4 ani expira peste o luna (parintii cu pasaport Roman si copilul cu pasaport Moldovenesc) pot avea probleme la vama? mersi

  21. Buna ziua,am cumparat un bilet dus -intors din Zaragoza iar in momentul in care doresc sa scot biletul ,imi spune ca nu este disponibila facturarea prin internet.Cu siguranta maine cand voi ajunge in aeroport si voi solicita biletul mi se va solicita o taxa.

  22. Buna ziua,
    Am o rezervare cu cod HNKKTB pentru Bucuresti-Treviso și retur pentru 31.05-06.06.2023 făcută și plătită in Ianuarie 2023.
    Acum doua săptămâni am primit un mesaj prin care mi se aducea la cunoștința ca aceste zboruri vor fi operate de o alta companie aeriana și mi se cerea acordul.
    Mi-am dat acordul ,am verificat și a fost confirmat.
    In data de 09.04.2023 am primit pe e-mail o comunicare de la Wizz cu factura plătită in Ianuarie dar cu minus.
    Nu înțeleg ce reprezintă aceasta?
    Am verificat și pare ca rezervarea este in ordine dar nu înțeleg ce reprezintă acea factura?
    Mulțumesc.

  23. sa va fie rusine drept pt care va recomand sa zburati fara program ca nu il respectati deloc. Ieri a fost problema mare ce Bergamo iar astazi cu Geneva. In fiecare zi nu sunt motive obiective de intirziere decit ca va numiti Wizz Air. NESIMTIRE!

  24. Sunteți cea mai proasta și nesigura companie . Va bateți joc de călători. Abia aștept sa ne vedem în instanta . Ați pierdut bagajul unei persoane cu dizabilități care a fost pusa în imposibilitatea sa-si facă tratamentul , acesta fiind în bagaj .Am sa fac tot ce pot pentru a va face cunoscuta bătaia de joc de care dați dovada

  25. Sunteți cea mai proasta și nesigura companie . Va bateți joc de călători. Abia aștept sa ne vedem în instanta . Ați pierdut bagajul unei persoane cu dizabilități care a fost pusa în imposibilitatea sa-si facă tratamentul , acesta fiind în bagaj .Am sa fac tot ce pot pentru a va face cunoscuta bătaia de joc de care dați dovada ,sa va fie rușine, sper sa falimentate cât mai curând

  26. Buna ziua,
    va rugam sa verificati starea pshica a angajatilor dumneavoastra deoarece lasa de dorit legatura interumana intre angajatii de la portile de inbarcare din Bucuresti si noi cei care trebuie sa ne inbarcam
    -un exemplu foarte elogvent si care cred ca ar trebui luate masurile de vigoare in ceea ce priveste atitudinea personalului v-il transmit in continuare :
    -Fetita noastra s-a inbarcat duminica dimineata la ora 6:30/ 23.04.2023 pentru Bucuresti-London (Luton)
    -La inbarcare personalul de la poarta respectiva (cred ca 24,25) a oprito cu mentiunea ca nu are voie sa se inbarce deoarece are o greutate totala a bagajului de mana 8,1 kg (dar din cate stiu greutatea totala gratuita a bagajului de mana poate fi de 10kg si dimensiunile 40x30x20 /chiar eu am cantarit in interiorul aeroportului greutatea si marimea respectiva)
    -Dupa lungi tegiversari si discutii in care fetita a mentionat ca trebuie sa ajunga la universitate si nu poate esua inbarcarea a primit un raspuns gen ……………….
    din partea angajatelor si i s-a cerut contravaloarea greutatii respective in Kess dar fetita avand numai card a cerut sa plateasca cu cardul ceea ce nu s-a putut face deoarece nu exista un PIOES in zona respectiva (martori fiind ceilalti calatori care astepatau la poarta de inbarcare)

    va rugam sa verificati si eventual sa sanctionati comportamentul agresiv al respectivelor angajate deoarece odata platit biletul respectivele angajate sunt in slujba calatorului si nu invers.

    va multumesc

  27. ASA am pâtit si noi curse cumparara in April I’ve 2023
    Si am comparât dus inters nice -Bucuresti,la intoarcerene au tri is mail ca ,Alta companies wiz Malta ne a préluat, cod de plata aceelasi,,si am s’unît de 3 ori ,,cam 25 euro,,cheltuiti,si rasping ça nu mai gas este nici un billet ,nu mai exista nimic,nici nu asteptat sai spun numéro,tel,,à in his
    Pagina l’or bloc a ta,à disparut rezervarea tôt,,

  28. buna ziua am platit un bilet prin transfer bancar si nu am pus numarul de confirmare.cum pot proceda ca sa finalizez comanda.trebuie sa fac din nou comanda si bani de la prima comanda ii primesc inapoi?

  29. Niste nemernici, mi-au anulat zborul cu o zi inainte de zbor, nici nu i-a interesat daca ai cu ce reveni in tara, daca mai ai unde sta, daca ai de mancare, apa,…nimic. Niste hoti, imi faciliteaza sa iau alt bilet de la ei,… peste 3 zile, si 3 zile dorm in strada? mananc ce? Dar toate astea sunt in cardasie cu un stat corupt, caruia nu ii pasa de proprii cetateni. HUUUOOOOO WIZZ AIR HOTI SI NEMERNICI. HUUUUOOOOO

  30. Sunteți niște cretini și incompetenți pierdeți bagajul la oameni si nici nu aveți bunul simt sa răspundeți la telefon mai zbor de acuma cu compania voastră fantoma când o sa fiți oamenii sanatosi la cap idioților.

  31. Buna seara, am cumparat un bilet lisabona – luton , 13/09/2023, luton – craiova 16/09/2023. Va rog frumos daca puteti schimba plecarea de la lisabona – luton pe data 12/10/2023, si luton – craiova 14/10/2023 la ora 21:50. Multumesc frumos, o seara frumoasa…

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole...

Cele mai citite articole

Cine este șeful de serviciu secret care s-a înrolat la AUR

Partidul lui George Simion a început să atragă ca un magnet o serie de rezerviști militari, iar de curând a făcut o achiziție de...

CSAT: Vânzarea vagoanelor și locomotivelor către Bercea Mondialu este atributul lui...

Consiliul Suprem de Apărare a Țării (CSAT) a luat act de faptul că CFR Marfă vinde interlopului Bercea Mondialu mii de vagoane și sute de...