Carvago lansează o platformă de vânzări de mașini second hand în România

Compania cehă Carvago, care operează o platformă online de vânzare a mașinilor second-hand, creată de un fost șef de la Wolswagen va intra, de anul viitor, pe piața de profil din România, informează profit.ro.


Platforma a fost lansată în urmă cui doi ani de către cehul Jan Kranat, un fost executiv al grupului Volkswagen, și de fondatorul companiei de retail Kosik, Jakub Sulta, în ideea ca aceasta să devină cea mai mare platformă online de comerț cu mașini din Europa.

Până la sfârșitul acestui an, cehii vor intra pe piețele din Italia, Germania și Austria, iar lansarea în România este programată pentru anul viitor, informează sursa citată.
În România, principalele platforme online de vânzări de mașini sunt autovit.ro, carzz.ro, autouscout24.ro, adesa.eu și automarket.ro. Autovit.ro deține supremația pe piața din România.

Platforma a fost lansată în urmă cu 21 de ani și înregistrează, lunar, peste patru milioane de vizitatori pe site. Ca și comparație, în anul 2002, erau disponibile aproximativ 1.800 de anunțuri pe Autovit.ro și aproape 2.700 de vizitatori intrau pe site, în fiecare lună.

La nivel european, printre principalii jucători pe acest segment se numără Mobile.de și AutoScout24.

Mai multe articole...

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele articole