UPDATE: Demisie importantă în cazul interviului istoric cu prințesa Diana, obținut prin înșelăciune (VIDEO)

Un raport independent realizat de John Dyson, un fost judecător al Curţii Supreme Britanice, arată că interviul istoric realizat în 1995, cu prințesa Diana, de către jurnalistul Martin Bashir, a fost obținut prin înșelăciune. Tony Hall, care coordona redacţia de ştiri a grupului BBC în perioada celebrului interviu cu prinţesa Diana din 1995, a demisionat sâmbătă din funcţia de preşedinte al muzeului londonez National Gallery, după publicarea recentă a raportului care a criticat ancheta internă realizată de televiziunea publică britanică în legătură cu modul în care a fost obţinut acel interviu, informează AFP.

Am demisionat astăzi din postul de preşedinte al National Gallery„, a anunţat Tony Hall într-un comunicat, prezentând încă o dată scuze publice pentru „evenimentele petrecute în urmă cu 25 de ani„.

Copiii prințesei Diana au reacționat, după publicarea raportului: William acuză că interviul a dus la înrăutățirea relației Dianei cu soțul său, Prințul Charles, iar Harry spune că practici precum cele folosite de jurnalistul care a intervievat-o pe Diana au dus la moartea mamei sale. În interviul din 1995, acordat jurnalistului BBC Martin Bashir, prințesa Diana a mărturisit suferința personală cruntă, explicând că în căsnicia sa erau de fapt ”trei persoane” și nu două.

Se referea la relaţia pe care prinţul Charles o avea cu Camilla Parker Bowles.

Minciuni și înșelătorii

Acum însă, la mai bine de un sfert de secol după acel interviu, un raport arată că jurnalistul a înșelat în încercarea de a ajunge la prințesa Diana, prin intermediul fratelui său. I-ar fi spus acestuia minciuni, de exemplu, că știa că Diana este ascultată de serviciile secrete, iar apropiați ai familiei sale ar fi plătiți să furnizeze informații despre ea.

”Prin comportamentul său înşelător, Bashir a reuşit să organizeze întâlnirea care a condus la interviu”, se arată în raportul unui fost judecător al Curţii Supreme, John Dyson. Într-un comunicat, directorul general al BBC, Tim Davie, a afirmat că ”acceptă concluziile” acestei anchete.

Fiul cel mare al Prințesei Diana, prințul William, a spus vineri dimineață că felul în care a fost obținut interviul a influențat spusele mamei sale, potrivit Europa FM: “Interviul a avut o contribuție majoră la înrăutățirea relației dintre părinții mei și a rănit continuu pe alții”.

Mai multe articole...

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele articole