Cifre slabe și viitor incert: Meghan și Harry, aproape de finalul parteneriatului cu Netflix
:format(webp):quality(80)/https://www.puterea.ro/wp-content/uploads/2025/07/image-53.jpeg)
După o serie de producții care nu au reușit să atragă publicul, colaborarea dintre prințul Harry, Meghan Markle și Netflix pare să se apropie de sfârșit. În ciuda anunțurilor optimiste privind un al doilea sezon al emisiunii „With Love, Meghan”, surse din interior susțin că platforma de streaming nu mai are interes pentru noi proiecte semnate de ducii de Sussex.
Eșec de audiență pe Netflix pentru proiectele lui Meghan și Harry
Serialul With Love, Meghan, produs și prezentat de Meghan Markle, nu a reușit să intre nici măcar în top 300 al celor mai vizionate emisiuni Netflix în prima jumătate a anului. A fost întrecut în popularitate chiar și de Suits, serialul în care Meghan a jucat înainte de a deveni membră a familiei regale. Documentarul realizat de prințul Harry despre sportul cu polo a avut o performanță și mai slabă, fiind clasat pe locul 3.436 dintr-un total de 7.000 de titluri și vizionat de doar 500.000 de persoane în șase luni, relatează The U.S. Sun.
Meghan anunță cu entuziasm un nou sezon
În ciuda performanțelor slabe, Meghan a anunțat cu entuziasm pe Instagram că va exista un sezon doi al emisiunii With Love, Meghan. Purtând o șapcă cu logo-ul Netflix, ducesa a scris pe social media ce urmează sa se întâmple.
„Să ne păstrăm salata… mai bine spus calmul… sau nu(!), pentru că sunt încântată să vă anunț că sezonul 2 din <<With Love, Meghan>> este pe drum!”, a anunțat Meghan.
Primul sezon a prezentat activități de lifestyle, precum apicultură, prepararea de lumânări artizanale sau gătitul împreună cu invitați celebri. Emisiunea a fost lansată în paralel cu brandul „As Ever”, creat de Meghan.
Brandul „As Ever”, marcat de controverse și critici dure
Relansarea brandului „As Ever” a inclus și lansarea unui vin rosé din Napa Valley, primul produs alcoolic din portofoliu, dar și o miere cu floare de portocal și alte produse artizanale. Jam-ul de zmeură nu a mai fost reintrodus, după ce chiar Meghan a spus că s-ar putea să nu-l mai producă.
Brandul a fost acuzat de plagiat de primarul unui orășel din Mallorca, care susține că logo-ul seamănă cu o stemă medievală locală. Mai mult, publicația The Cut, considerată apropiată de Meghan, a criticat aspru situația.
„E groaznic! E genul de lucru pe care l-ai vedea la barul de toppinguri de la Pinkberry, nu o dulceață propriu-zisă, care să stea în picioare de una singură”, a spus unul dintre redactori, conform sursei menționate.