Cine este noul Pinocchio de la Ministerul Transporturilor care se ocupă de reforma feroviară

Publicat: 08 iun. 2025, 11:58, de Ion Teleanu, în Dezvăluiri , ? cititori
Cine este noul Pinocchio de la Ministerul Transporturilor care se ocupă de reforma feroviară

Noul președinte al Autorității pentru Reformă Feroviară (ARF), Mihai Barbu, vrea cu orice preț să falimenteze compania CFR Călători, fapt pentru care debitează în spațiul public niște aberații și minciuni demne de Cartea Recordurilor.

PUTEREA a semnalat recent că șeful ARF, Mihai Barbu, depune eforturi uriașe să tragă pe linie moartă compania de stat CFR Călători, făcând în acest mod  jocurile operatorilor privați de transport călători (Șeful ARF, Mihai Barbu, vrea falimentarea CFR Călători și trimiterea în șomaj a jumătate dintre angajați – Puterea.ro).

Mihai Barbu: „Feroviarii reprezintă o stare de spirit”

Recent, Mihai Barbu, în calitate de președinte al ARF, instituție cheie a sistemului feroviar din România aflată sub tutela MinisteruluimTransporturilor și Infrastructurii, a declarat la un post TV niște aberații pentru care ar fi trebuit demis imediat.

„Important este pentru noi ca sistemul feroviar, așa cum îl descriu toți, este o parte din fiecare și să știți că feroviarii reprezintă o stare de spirit”, a spus, cu nonșalanță acesta, (ascultă aici înregistrarea).

Oops! Bine că nu ai spus că feroviarii sunt extraterești ori spririduși care ne bântuie pe fiecare dintre noi!

Aberația lui Mihai Barbu: „CFR Călători are trei controlori pe fiecare tren”

În schimb, liberalul Mihai Barbu are ce are cu CFR Călători și a declarat la TV niște minciuni care-l fac invidios până și pe Pinocchio.

 „Să monitorizăm toate cheltuielile pe care le au dumnealor (nr.CFR Călători), să fie în concordanță cu cheltuielile privaților și cu siguranță își vor ajusta și ei aceste cheltuielile”, a debitat șeful ARF.

Păi cum să-și ajusteze cheltuielile CFR Călători care operează 78% din rutele de transport feroviar de călători, cu operatorii privați care operează de trei ori mai puțin decât operatorul de stat? Practic, Mihai Barbu pune pe picior de egalitate CFR Călători și operatorii privați, adică este ca și cum ai spune că un elefant are aceeași greutate ca un iepure!

Mai mult, șeful ARF debitează o minciună cât Casa Poporului, prin care demonstrează că habar nu are de transportul feroviar de călători.

„Pentru că ei astăzi (nr. CFR Călători) primesc destul de mai mult față de ceilalți și nu este corect pentru ca un privat să aibă un sigur om care să controleze biletele și ei să aibă trei în tren”, a subliniat acesta.

Cum să minți cu o asemenea seninătate, când și orice copil știe că pe trenuri există doi „nași” și nicidecum trei controlori! În plus, și operatorii privați de transport feroviar de persoane au doi „nași” și nu unul cum debitează Mihai Barbu.

Așadar, întreceerea de a impune numai diletanți la ARF gen gigolo Marian Păun și profesorașul de istorie, Ștefan Roșeanu, continuă astăzi cu „Pinocchio”, Mihai Barbu, ale cărui studii sunt în… ceață. Ca atare, reforma feroviară iar a intrat pe linie moartă!