Clienții Lidl nu își vor mai pierde timpul stând la coadă. Schimbarea radicală făcută la nivelul magazinelor

Publicat: 15 mai 2025, 23:00, de Patrisia Brătan, în ACTUALITATE , ? cititori
Clienții Lidl nu își vor mai pierde timpul stând la coadă. Schimbarea radicală făcută la nivelul magazinelor
sursa foto: Contacte utile

S-a produs o schimbare uriașă în ceea ce privește lanțul de magazine Lidl, care va bucura clienții din toată România. În aplicație este acum disponibilă o funcție care scapă cumpărătorii de stat la cozi și le oferă acces rapid la reduceri. 

Clienții Lidl nu vor mai sta la cozi

În aplicația Lidl se regăsește funcția Click & Pick, care are scopul de a simplifica sesiunile de cumpărături. Astfel, clienții au posibilitatea de a-și rezerva online produsele favorite și de a le ridica apoi din magazin. Campania în ceea ce privește funcționalitatea este activă până în data de 1 iunie 2025. Asta în funcție de stocurile disponibile în fiecare magazin, relatează România TV.

Retailerul a subliniat faptul că imaginile produselor din aplicație sunt cu titlu informativ. Nu reprezintă niciun fel de angajament contractual. Pentru a participa la campanie, utilizatorii trebuie, în primul rând, să aibă aplicația mobilă, disponibilă gratuit în Google Play, App Store și AppGallery. Aceasta oferă acces la o secțiune specială Click & Pick, fiind necesar să selecteze și magazinul preferat.

Vezi și: Alertă alimentară! Lidl retrage un produs ce ar putea fi contaminat cu Salmonella

Cum să-ți faci cumpărăturile mult mai simplu

Cu noua funcție, clienții Lidl vor putea să-și termine cumpărăturile în doar patru pași simpli. Produsele se adaugă în coșul virtual, apoi comanda trebuie confirmată. Compania transmite că utilizatorii vor putea vedea în aplicație intervalul de ridicare a comenzilor, iar orice modificare sau anulare a unei rezervări va fi anunțată prin e-mail.

Odată ce rezervarea este confirmată, aplicația Lidl Plus le permite clienților să urmărească statusul comenzii. În momentul în care produsele sunt pregătite pentru ridicare, utilizatorul va primi o notificare.
Produsele rezervate se ridică direct din magazinele Lidl, pe baza confirmării afișate pe telefon sau a e-mailului primit. Plata se efectuează la casa de marcat, nefiind disponibilă opțiunea de plată online în avans.

Astfel, cunoscutul lanț de magazine Lidl România păstrează flexibilitatea plății la ridicare, adaptându-se nevoilor consumatorilor care preferă să inspecteze personal produsele înainte de a achita.