Cora deschide conceptul Cora Urban, inițial în Militari Residence

Cora România, parte a grupului franco-belgian Louis Delhaize, introduce pe piață un concept nou, magazinele Cora Urban, care îmbină proximitatea cu online-ul, oferind acces la peste 40.000 de produse din cora.ro și peste 1.000 de produse la raft. Primul magazin cora Urban, cu o suprafață de 100 mp, se inaugurează în complexul rezidențial Avangarde City, din Militari Residence, în București-Dudu, anul acesta urmând să fie deschise alte magazine din acest format.

Cora Urban este un concept nou pe piața din România, gândit ca soluție pentru consumatorul urban, presat de timp, cât și pentru amatorii de cumpărături online. Un concept adaptat vremurilor actuale, când pandemia transformă obiceiurile de consum, iar migrația spre online și tendința de scurtare a timpului petrecut în magazine sunt evidente. Am ales să dezvoltăm proiectul pilot într-un cartier dens și nou, deoarece publicul nostru țintă se regăsește în astfel de zone din marile orașe. Ne referim atât la rezidenți, cât și la cei care lucrează în clădirile de birouri din zonă”, a spus Pascal Aigle, directorul  proiectului Cora Urban.

În magazinul Cora Urban sunt disponibile produse alimentare – inclusiv legume, fructe, salate -, băuturi și articole pentru casă, precum și o gamă bogată de produse bio, categorie care de altfel este prezentă în toate hipermarketurile Cora.

Cora Urban

Cora Urban completează portofoliul nostru multi-channel. Serviciul Cora Drive, lansat de cora în 2013, este în continuare apreciat de clienți, și a fost o inovație pe piața românească. Am pariat în ultimii ani pe online, segment care crește consistent, impulsionat de pandemie. În aceste condiții, pasul firesc anul trecut a fost să ne asociem cu jucători mari din zona de delivery, ca Food Panda și Glovo, pentru a crește aria și capacitatea de livrare a comenzilor efectuate online. Rămâne însă la fel de importantă rețeaua celor 11 hipermarketuri Cora, pentru că acolo îi așteptăm pe clienți cu o sortimentație și mai variată, peste 75.000 de produse, dar și cu servicii și cu zâmbetul colegilor mei. În plus, magazinele noastre au fost auditate și sunt certificate ca fiind spații sigure pentru cumpărături”, a spus Thierry Destailleur, CEO Cora România.

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este prezent pe piața românească din 2003, iar brandul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe,  magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

1 COMENTARIU

  1. Dar pe cand mici magazine ale unor producatori agricoli si din prelucrare.alimentara ale unor romani. Ca si Cora, Megaimage sunt pline de produse de import. Mici producatori nu au loc de aceste multinationale iar guvernantii nu stiu sa sprijine economia romaneasca.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole...