INCREDIBIL. Cum sabotează un fost șef al ANAT promovarea Litoralului

Publicat: 12 iun. 2022, 15:15, de Ion Teleanu, în News , ? cititori
INCREDIBIL. Cum sabotează un fost șef al ANAT promovarea Litoralului

Ceea ce se întâmplă în aceste zile pe litoralul românesc al Mării Negre evidențiază ”eforturile” destul de mari depuse de câțiva șmecheri pentru a sabota promovarea turismului românesc, în special al stațiunilor din sudul Litoralului.

Alaiul lui Marinică

La începutul acestui weekend, mai exact vineri pe orele prânzului, un autocar cu vreo 25 de ziariști pleacă din București către Litoral. Acolo sunt întâmpinați de un fost șef al Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT), Aurelian Marin, patronul agenției Paradis Travel din Constanța. Sunt cazați la Venus într-o locație a acestuia unde din cauza unei mâncări mai ”deocheate”, unui ziarist i se face rău și o Salvare putea constata o toxiinfecție alimentară.

A doua zi, adică ieri, alaiul lui Aurelian Marin se mută în Năvodari, unde manelele sunt pe val, fiind trecute în revistă numai locații modeste, unele șantiere și multe zone lăsate de izbeliște, după ce se făcuse o escală la parcul de distracție al acestuia din Neptun Olimp. Un parc de distracție unde copiii sunt chiar puși în pericol și prin faptul că acele căști de protecție nu sunt dezinfectate, iar dacă, Doamne ferește!, se întâmplă ceva, ”venim să vă luăm cu roaba”.

Ce se dorește, ce se urmărește?

De ce s-a făcut o asemenea acțiune de promovare negativă a unor locații de pe litoralul românesc al Mării Negre? Poate și pentru faptul că se dorește promovarea unei imagini negative a litoralului românesc, ținându-se cont și de faptul că agenția lui Aurelian Marin și multe altele promovează din greu litoralul bulgăresc.

Elocvent în acest sens este faptul că edilul municipiului Mangalia nu a fost anunțat și nici invitat la această acțiune, și nimeni din Primăria Mangalia, dar și niciun reprezentant al OMD și al vreunei organizații patronale. De ce oare? ”Pentru ca ziariștii să fie convinși că nu merită să promovăm litoralul românesc. Asta în timp ce Bulgaria pune la dispoziție autocare că să-i trimită acasă pe cei din Ucraina ca să facă loc turiștilor, inclusiv celor din țara noastră”, a precizat pentru PUTEREA unul dintre cei mai mari hotelieri din România.