Astfel, profitul net al Danone a scăzut, anul trecut, cu 1,9%, până la 1,9 miliarde de euro, deși vânzările grupului s-au majorat cu 2,8%, până la 24,3 miliarde de euro. De asemenea, marja operaţională s-a redus până la 13,7% în 2021, de la 14% în 2020 şi 15,2% în 2019.
Pentru a contracara efectele inflaţiei, producătorul iaurtului Activia a fost nevoit să implementeze cea mai importantă majorare a preţurilor din ultimii şapte ani.
Directorul general Antoine De Saint-Affrique, aflat la conducerea Danone din luna septembrie 2021, va prezenta investitorilor noua strategie a companiei în data de 8 martie.
Grupul Danone este prezent în România din 1996, prin achiziţia fostei unităţi Mioriţa Fundeni. Începând din 2013, Danone România a devenit centrul regiunii Europei de Sud-Est, care include România, Bulgaria, Grecia şi ţările Adriatice, servind o piaţă potenţială de peste 60 de milioane de consumatori.