Într-un comunicat de presă, AMC a precizat că, până la finele lui 2022, intenţionează să deţină o reţea de 15 magazine de retail care vor vinde popcorn. Alte locaţii ar urma să fie deschise în 2023 şi ulterior. Meniul va consta din popcorn, dulciuri şi produse alimentare vândute în sălile de cinema. De asemenea, începând de la finele lui 2022, AMC intenţionează să ofere propria sa marcă de popcorn preambalat în supermarketurile şi magazinele de proximitate din SUA.
„Anunţul că AMC va deveni un competitor pe piaţa de popcorn în valoare de mai multe miliarde de dolari este o decizie naturală şi logică şi ne putem întreba de ce această idee nu a fost testată până acum„, a spus directorul general de la AMC, Adam Aron. Piaţa mondială de popcorn este o industrie în valoare de mai multe miliarde de dolari, iar unii experţi se aşteaptă să crească semnificativ în următorii ani pentru a ajunge la 6,24 miliarde de dolari în 2028, potrivit unui raport al celor de la Million Insights