Doar trei zile până la alegeri: Gabriela Firea mizează pe noi promisiuni pentru a seduce bucureștenii

Publicat: 24 sept. 2020, 14:46, de Ziarul Puterea, în ESENȚIAL , ? cititori
Doar trei zile până la alegeri: Gabriela Firea mizează pe noi promisiuni pentru a seduce bucureștenii
Gabriela Firea - Proiecte

Într-o nouă postare pe Facebook, terenul preferat de Gabriela Firea pentru a își susține imaginea, edilul Capitalei a reluat seria de promisiuni cu privire la infrastructură.

Cu doar trei zile înainte de alegerile locale din 2020, Gabriela Firea a reluat ofensiva de imagine încercând să seducă bucureștenii cu promisiuni mai noi sau mai vechi. Ea a prezentat astăzi ceea ce numește „cele mai importante proiecte de infrastructură ale Capitalei”.

În prezentarea a numită „Proiecte pentru București 2020 – 2024”, actualul primar și-a început discursul menționând că a fost finalizată prima etapă a proiectului care include podul Ciurel, o a doua fază și o a treia fază urmând a fi realizate în următorii ani. Cum a doua fază presupune realizarea unui drum expres între între „nod virtuții” și bulevardul Uverturii, proiect considerat „avansat” deși se află abia în etapa proiectului tehnic care prevede inclusiv demolări de imobile, este greu de crezut că va fi finalizată până în 2024 așa cum se arată în titlul prezentării. Va urma, desigur, etapa 3 care prevede lucrări de conectare a arterei cu autostrada A1 București – Pitești.

Un alt proiect enunțat de Gabriela Firea este pasajul Petricani, proiect despre care edilul vorbește încă de la preluarea mandatului său fără a realiza ceva. Acesta va lega cândva nordul Bucureștiului de Pipera.

Pasajul Andronache este o a treia lucrare edilitară promisă de primar. Deși menționează că proiectul datează de 14 ani, Gabriela Firea „uită” să explice de ce, în cei patru ani de mandat, nu a reușit nici măcar să realizeze caietul de sarcini.

Și lărgirea bulevardului Prelungirea Ghencea este luată în calcul de edil, ea menționând că „se va realiza o arteră modernă, lungă de aproape șase kilometri, cu line dublă de tramvai. Tot acolo, lângă șoseaua de Centură va fi, tot cândva, amplasată o parcare cu 300 de locuri. Deși nu explică acest lucru, Gabriela Firea recunoaște astfel că parcările de tip Park & Ride sunt utile doar dacă sunt realizate lângă linia de Centură a orașului lângă conexiuni cu mijloace de transport în comun. Departe de ceea ce va fi un alt proiect al doamnei Firea, încă neterminat și prost gândit, – parcarea P&R de la Cora Pantelimon.

Alte proiecte detaliate de Gabriela Firea, dar care se află doar la stadiul de promisiuni sunt „străpungerea Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu Faza II”, „străpungerea Drumul Săbăreni – Centura București”, „lărgire Șoseaua București Măgurele”, „străpungerea Valea Cascadelor – Prelungirea Ghencea”, modernizarea bulevardului Dimitrie Pompeiu și „nod Avionului”.